نحوه خرید سیم خاردار حلقوی تبری

خرید سیم خاردار حلقوی تبری به دلیل بُرندگی بالا و در عین حال، زیبایی تیغ هایش، محبوبیت زیادی برای حصارکشی و برقراری امنیت دارد. در این نوع سیم خاردار به جای خار، تیغه های تبر مانند روی مفتول با فاصله معین استفاده می شود. به دلیل ظاهر متفاوت تیغ ها در این نوع سیم خاردار، آن را در بازار با نام های دیگری، مانند سیم خاردار تیغی، سیم خاردار ژیلتی و سیم خاردار لیزری نیز می شناسند. اگر به دنبال خرید این نوع سیم خاردار هستید، بهتر است راهنمای خرید سیم خاردار حلقوی تبری را مطالعه بفرمایید که در آن ویژگی ها و مشخصات این محصول و روش استعلام قیمت آن را توضیح می دهیم.

نسخه صوتی مقاله نحوه خرید سیم خاردار حلقوی تبری

سیم خاردار حلقوی تبری چیست؟

این سیم خاردار از مفتول (به عنوان بدنه اصلی) و ورق گالوانیزه (به عنوان تیغ) تشکیل شده است. نکات دیگر که برای شناسایی این سیم خاردار باید بدانید، توجه به ویژگی های حلقوی بودن و شکل متفاوت خار در آن است.

سیم خاردار حلقوی تبری چیست

حلقوی بودن: با حلقه کردن سیم خاردار و اتصال حلقه ها به یکدیگر، سیم خاردارهای حقلوی ساخته می شوند؛ به طوری که موقع بازکردن سیم خاردار و قرار گرفتن حلقه ها کنار هم، تونل سیمی تشکیل می شود که عبور از آن ممکن نیست.

شکل ظاهری خارها: سیم خاردار تبری به جای خار سوزنی شکل، تیغ هایی مسطح با گوشه های تیز و بسیار برنده، شبیه به تبر دارد. این تیغ ها که از ورق گالوانیزه ساخته می شوند، روی مفتول اصلی و با فاصله معین قرار می گیرند.

انواع سیم خاردار را بشناسید

نوع دیگر سیم خاردار که قدمت بیشتری دارد و تقریبا همه ما آن را دیده ایم، سیم خاردار سوزنی است. سیم خاردارهای سوزنی و تبری، به هر دو صورت خطی و حلقوی تولید می شوند و مزایا و کاربرد مخصوص به خود را دارند. در مقاله سیم خاردار چیست می توانید با آن ها بیشتر آشنا شوید.

نام های سیم خاردار حلقوی تبری در بازار

سیم خاردار تبری به دلیل شکل خاص تیغ های خود و بُرندگی بالای آن ها، اسم های متفاوت و متنوعی دارد که بهتر است قبل از اقدام به خرید با این نام ها آشنا باشید:

  • سیم خاردار تبری
  • سیم خاردار تیغی
  • سیم خاردار لیزری
  • سیم خاردار اسرائیلی
  • سیم خاردار ژیلتی
  • سیم خاردار جنگی یا سیم خاردار ناتویی

نکات قبل از خرید سیم خاردار حلقوی تبری

نکات قبل از خرید سیم خاردار حلقوی تبری
نکات قبل از خرید سیم خاردار حلقوی تبری

نکات خرید سیم خاردار حلقوی تبری که بهتر است قبل از اقدام به خرید بدانید، به شرح زیر می باشد:

۱- سیم خاردار حلقوی تبری چه مشخصاتی دارد؟

جزئیات و مشخصات سیم خاردار حلقوی تبری که هر خریدار باید از آن ها اطلاع داشت باشد، شامل قطر دهانه، سایز مفتول، ضخامت تیغ، جنس آن ها و متراژ هر حلقه به صورت زیر است.

قطر دهانه سیم خاردار حلقوی تبری: در دو قطر ۶۰ و ۹۰ سانتی متر تولید می شود، اما امکان تولید در قطرهای ۵۰ و ۷۰ با سفارش مشتری نیز وجود دارد.

جنس سیم خاردار حلقوی تبری: این محصول به دو صورت فولاد معمولی و فولاد پرکربن با روکش گالوانیزه تولید و عرضه می شود.

ضخامت مفتول سیم خاردار حلقوی تبری: ضخامت یا قطر مفتول اصلی، معمولا ۲.۵ یا ۳ میلی متر است.

ضخامت خار سیم خاردار حلقوی تبری:  خارهای آن از ورق گالوانیزه با ضخامت پایین و در حدود ۰.۵ میلی متر ساخته می شود.

متراژ و وزن سیم خاردار حلقوی تبری: هر حلقه یا اصطلاحا هر توپ سیم خاردار حلقوی تبری با توجه به قطر دهانه، وزن مشخصی دارد و متراژ خاصی را به صورت زیر پوشش می دهد:

قطر ۶۰ سانتی متری: دارای وزن حدود ۸ کیلوگرم و پوشش دهی حدود ۶ تا ۸ متر است.

قطر ۹۰ سانتی متری: دارای وزن حدود ۱۰ کیلوگرم و پوشش دهی حدود ۸ تا ۱۰ متر است.

مشخصات سیم خاردار حلقوی سوزنی
مشخصات سیم خاردار حلقوی سوزنی

۲- خرید سیم خاردار حلقوی تبری برای چه کسانی مناسب است؟

برای این که بدانیم سیم خاردار تبری حلقوی برای چه اشخاص یا مراکزی مناسب است، باید از ویژگی های خاص و مزایای این محصول آگاه باشیم.

بازدارندگی بسیار بالا: تیغ های بسیار تیز و برنده این سیم خاردار که با فاصله نزدیک به هم قرار گرفته اند، باعث می شود عبور از آن برای هر جانداری بسیار دشوار باشد.

غیرقابل نفوذ: تیغ های خاص این سیم خاردار، پوست بدن یا انگشتان دست را به راحتی می برد. در نتیجه، بالا رفتن از آن تقریبا غیر ممکن است و می توان آن را سیم خارداری ضد صعود نامید. همچنین ترکیب آن با سیم خاردار خطی، بالاترین امنیت را ایجاد خواهد کرد.

استحکام بالا و در عین حال زیبا: سیم خاردار حلقوی تبری در هر دو جنس فولاد معمولی یا فولاد پرکربن، مقاومت بسیار زیادی دارد. همچنین به دلیل ظاهر متفاوت خارها و زیبایی آن، موجب به هم ریختن زیبایی منطقه نمی شود.

مقاوم در برابر خوردگی: سیم خاردار تیغی یا تبری از مفتول و ورق با روکش گالوانیزه تولید می شود و مقاومت خوبی در برابر آب و هوای مختلف و زنگ زدگی دارد.


۳- در انتخاب و خرید سیم خاردار حلقوی تبری مراقب باشید!

تیز و برنده بودن تیغ های سیم خاردار حلقوی تیغی، علاوه بر مزیت این محصول، تا حدود زیادی منجر به محدودیت کاربرد، روش نصب و استفاده آن نیز می شود.

در انتخاب محل و روش نصب دقت کنید: تیغه های تبری این نوع سیم خاردار، قادر به برش و پاره کردن پوست انسان و حیوانات است. به همین دلیل، استفاده از آن برای همه کاربردها مناسب نیست.

حتما از دستکش استفاده کنید: برای حمل و نقل، جابه‌جایی و استفاده از آن، رعایت نکات ایمنی، مانند استفاده از دستکش را فراموش نکنید.

اگر محدودیت ها و الزمات نصب و استفاده از سیم خاردار حلقوی تیغی باعث تردید در خریدتان شده و در عین حال، حلقوی بودن سیم خاردار برایتان اهمیت دارد، توصیه می کنیم حتما راهنمای خرید سیم خاردار حلقوی نوع سوزنی را نیز مطالعه کنید تا بتوانید بین این دو نوع سیم خاردار حلقوی، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

# حتما بخوانید

آهن ملل

پیشنهاد آهن ملل: راهنمای خرید سیم خاردار حلقوی سوزنی

روش خرید سیم خاردار حلقوی سوزنی

۴- لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب سیم خاردار حلقوی تبری

لوازم جانبی برای نصب سیم خاردار حلقوی تبری
لوازم جانبی برای نصب سیم خاردار حلقوی تبری

سیم خاردار حلقوی تبری را می توان روی پایه و یا به صورت ساده نصب کرد. فقط توجه داشته باشید هنگام نصب از تجهیزات ایمنی، مانند دستکش استفاده کنید تا آسیب نبینید.

همچنین توجه داشته باشید، سیم خاردار حلقوی تبری معمولا با سیم خاردار خطی ترکیب می شود تا بالاترین سطح امنیت را ایجاد کند. به همین دلیل، خریداران معمولا هر دو محصول سیم خاردار حلقوی تبری و سیم خاردار خطی را انتخاب و خریداری می کنند.


۵- سیم خاردار حلقوی تبری چه قیمت است؟

به طور کل، قیمت سیم خادار تبری بیشتر از سیم خاردار سوزنی است. در عین حال، نوع حلقوی آن نیز گران تر است. در نتیجه، اینگونه می توان گفت که قیمت سیم خاردار حلقوی تیغی گران تر از سایر سیم خاردارهای موجود است. با این حال، این نوع سیم خاردار برای کاربردهای خاص و امنیتی و همچنین زیباسازی حصار، ایده آل ترین محصول با بالاترین بازدارندگی خواهد بود.

اگر قصد خرید یا مقایسه قیمت سیم خاردار حلقوی تبری را دارید، می توانید قیمت روز این محصول را با مشخصات مختلف در صفحه زیر مشاهده کنید.

مشاهده قیمت و خرید سیم خاردار حلقوی تبری

آهن ملل؛ فروش انواع سیم خاردار به صورت آنلاین و حضوری

قیمت سیم خاردار حلقوی تبری

روش خرید سیم خاردار حلقوی تبری

بعد از آشنایی با مشخصات، ویژگی ها، مزایا و محدودیت های این محصول، اکنون می توانید مراحل خرید سیم خاردار حلقوی تبری را به صورت زیر انجام دهید:

روش خرید سیم خاردار حلقوی تبری
روش خرید سیم خاردار حلقوی تبری

۱- استعلام قیمت سیم خاردار حلقوی تبری

اگر قصد دارید در کمترین زمان، بهترین نوع سیم خاردار حلقوی تبری را تهیه کنید که مطابق با نیازتان باشد، باید مشخصات دقیق محصول را به فروشنده اعلام کنید. این مشخصات، چه در خرید حضوری و چه در خرید تلفنی باید اینگونه اعلام شود:

قطر دهانه: دهانه های ۶۰ و ۹۰ سانتی متری در بازار موجود هستند و دهانه های ۵۰ و ۷۰ به صورت سفارشی عرضه می شوند.

معمولی یا پرکربن: نوع مفتول در قیمت آن تاثیر دارد؛ پس حتما معمولی یا پرکربن بودن آن را مشخص کنید.

تعداد حلقه مورد نیاز: با توجه به محلی که قصد حصار کشی دارید و مقدار پوشش دهی هر حلقه که بالاتر توضیح دادیم، تعداد حلقه مورد نیاز را مشخص و اعلام کنید.


۲- تایید قیمت، خرید و دریافت بار

بعد از اعلام جزئیات سیم خاردار حلقوی تبری، فروشنده، پیش فاکتور محصول را با قیمت روز آن صادر کرده و در اختیارتان قرار می دهد.

اگر قیمت دریافتی مورد تاییدتان بود، با پرداخت وجه، خرید خود را قطعی کنید. همچنین با توجه به محل تخلیه، هماهنگی زمان ارسال بار انجام می شود.


سخن آخر

اگر قصد حصارکشی و برقراری امنیت در بهترین حالت و بالاترین بازدارندگی را دارید، سیم خاردار حلقوی تبری بخرید. این سیم خاردار به دلیل تیز و برنده بودن تیغ های خود، تقریبا غیرقابل نفوذ است و در صورت عبور هر شخص و یا حیوان از آن، جراحات عمیق و خطرناکی روی بدنش ایجاد خواهد کرد. اما توجه داشته باشید که همین مسئله علاوه بر بازدارندگی بالا، منجر به محدودیت و رعایت الزامات ایمنی خواهد شد.

سوالات متداول

سیم خاردار حلقوی تبری با چه نام هایی در بازار شناخته می‌شود؟

این سیم خاردار با نام های سیم خاردار حلقوی تبری، تیغی، لیزری، اسرائیلی، ژیلتی و جنگی یا ناتویی شناخته می شود. این نام ها نشان دهنده شکل خار این محصول است.

چه افرادی سیم خاردار حلقوی تبری می خرند؟

خرید سیم خاردار حلقوی تبری بیشتر برای افرادی که به بازدارندگی بسیار بالا، غیر قابل صعود بودن سیم خاردار و استحکام بالای این محصول همراه با زیبایی آن نیاز دارند، گزینه محبوبی است.

برای استعلام قیمت سیم خاردار حلقوی تبری باید چه اطلاعاتی به فروشنده بدهیم؟

مشخصاتی که در خرید حضوری یا غیرحضوری باید به فروشنده اعلام کنید به این صورت است:
قطر مفتول اصلی سیم خاردار
جنس مفتول سیم خاردار
تعداد حلقه مورد نیاز

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.