راهنمای خرید توری حصاری (توری فنس) برای باغ و فضای باز

توری حصاری به عنوان یک محصول مفتولی بسیار پرکاربرد، متقاضیان زیادی دارد. آگاهی از ویژگی های این محصول برای خریدی مناسب و مطمئن، ضروری است. شما به عنوان یک خریدار، وظیفه دارید مشخصات محصول مورد نظر خود را به طور کامل و صحیح به فروشنده اعلام کنید تا بهترین و مناسب ترین محصول و قیمت را دریافت کنید. در همین راستا راهنمای خرید توری حصاری، شامل مشخصات و ویژگی های این توری و روش خرید آن را تهیه کرده ایم. با دانشنامه آهن ملل همراه باشید.

نسخه صوتی راهنمای خرید توری حصاری (توری فنس)

توری حصاری یا توری فنس چیست؟

توری حصاری یا توری فنس چیست؟

بیشترین و پرکاربردترین توری در بازار، توری حصاری (chain wire fence) است. توری حصاری که به آن توری فنس نیز می گویند، مقرون به صرفه ترین راه برای حصارکشی و افزایش امنیت در فضای باز (مانند باغ، زمین کشاورزی، استخر، حیاط و …) می باشد.

توری حصاری یا فنس حصاری، دارای چشمه های مربع یا لوزی شکل است و برای ساخت آن از سیم مفتول های گالوانیزه استفاده می شود. این توری، بدون گره و جوشکاری است. روش ساخت توری حصاری اینگونه است که یک شاخه مفتول از بالا و یک شاخه از پایین وارد دستگاه شده و به هم بافته می شوند.

توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با این توری، مقاله معرفی توری حصاری را مطالعه کنید. در ادامه، اختصاصا به نکات لازم برای خرید این توری اشاره می کنیم.

# حتما بخوانید

آهن ملل

پیشنهاد کارشناس آهن ملل: توری حصاری و انواع آن

توری حصاری چیست

مشخصات و ابعاد توری حصاری که قبل از خرید باید بدانید

وقتی قصد خرید توری حصاری گالوانیزه را دارید، باید بدانید که عرض، ارتفاع، ضخامت و دیگر مشخصات و ابعاد توری مورد نیازتان چقدر است. مشخصات و ابعاد توری حصاری را در ادامه آورده ایم.

نکات قبل از خرید توری حصاری

۱- جنس توری حصاری

توری حصاری به دلیل کاربرد در فضای باز، از مفتول گالوانیزه ساخته می شود تا در برابر خوردگی مقاوم باشد. مفتول گالوانیزه مورد استفاده در ساخت این توری به دو صورت استفاده می شود: مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه گرم با روکش pvc

نکته: تولید و استفاده از توری حصاری با مفتول سیاه، توجیه اقتصادی و منطقی ندارد. زیرا به دلیل استفاده از توری در فضای باز، مفتول سیاه به راحتی زنگ زده و خورده می شود.

۲- ضخامت یا قطر مفتول

برای ساخت توری حصاری، از مفتول قطر ۲ تا ۴ میلی متر استفاده می شود (به طور مثال، قطرهای ۲ – ۲.۲ – ۲.۵ – ۳ و ۴ میلی متر). هرچه ضخامت مفتول بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر است. در عین حال با استفاده از مفتول با قطر بالا، ابعاد چشمه توری نیز باید بزرگ تر در نظر گرفته شود تا امکان بافت توری وجود داشته باشد.

۳- ارتفاع توری حصاری

ارتفاع توری حصاری پس از بافت، متفاوت است و این توری از ارتفاع ۱ تا ۳ متر قابل تولید است. در صورتی که به توری حصاری با ارتفاع بیشتر از ۳ متر نیاز دارید، باید دو توری را به یکدیگر وصل کنید.

۴- ابعاد چشمه توری حصاری

سایز چمشه توری حصاری، در سه ابعاد ۴.۵*۴.۵ – ۵.۵*۵.۵ – ۶.۵*۶.۵ می باشد. اما پرکاربردترین ابعاد یا به اصطلاح ابعاد رُند بازار، چشمه ۵.۵ سانتی متری است.

۵- طول رول توری حصاری

نحوه بسته بندی توری حصاری به صورت رول است. طول هر رول آن نیز با توجه به ضخامت مفتول، بین ۱۰ ، ۱۵ تا ۲۰ متر می باشد.

برای راحتی کار خریداران گرامی، خلاصه ابعاد و مشخصات توری حصاری را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

مشخصات ابعادی توری حصاری
جنس توریقطر مفتول
(میلی متر)
ارتفاع توری
(متر)
شکل چشمهابعاد چشمه
(سانتی متر)
طول رول
(متر)
مفتول گالوانیزهاز قطر ۲
تا قطر ۴
۱
۱.۵
۲
۲.۵
۳
مربع۴
۵.۵
۶.۵
۱۰
۱۵
۲۰
جدول ابعاد توری حصاری

قیمت توری حصاری چگونه محاسبه می شود؟

قیمت توری حصاری بر اساس مشخصاتی که در بالا معرفی کردیم، اعلام می شود. یعنی بسته به جنس مفتول، ضخامت یا قطر مفتول یا همان قیمت سیم مفتول فنس بافی، ابعاد چشمه ها و عرض توری بعد از بافت، قیمت انواع توری حصاری متفاوت خواهد بود.

بنا بر این، ابتدا باید نیاز و هدف شما از خرید توری فنس مشخص باشد تا بتوانید چهار فاکتور جنس، ضخامت، ابعاد چشمه و عرض توری فنس را انتخاب کنید. سپس بر اساس این فاکتورها، قیمت روز توری حصاری را استعلام کنید. برای راحتی کار می توانید در صفحه زیر، لیست قیمت انواع فنس پرکاربرد را در سایزهای مختلف مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود، مناسب ترین نوع را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش مفتول و توری آهن ملل از طریق شماره ۰۳۱۳۵۰۲۰ استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید توری حصاری

آهن ملل؛ فروش انواع توری فولادی به صورت آنلاین و حضوری

قیمت روز توری حصاری

روش استعلام قیمت توری حصاری

خریداران توری حصاری باید مشخصات توری را به طور کامل و صحیح به فروشنده اعلام کنند تا فروشنده بر حسب اطلاعات دریافتی، مناسب ترین قیمت را پیشنهاد دهد. اطلاعاتی که باید زمان استعلام قیمت به فروشنده اعلام کنید (زمان خرید حضوری یا خرید اینترنتی فنس) شامل موارد زیر می شود:

  • ارتفاع فنس (ارتفاع توری حصاری)
  • سایز چشمه
  • ضخامت مفتول
  • طول درخواستی
روش استعلام قیمت توری حصاری

جالب است بدانید مشخص کردن مقدار توری مورد نیاز در خرید هر نوع توری فلزی، از جمله توری حصاری، به دو صورت امکان پذیر است: اعلام طول کلی و یا اعلام محیط توری (متر مربع توری).

فقط به خاطر داشته باشید، حتما زمان اعلام این مقدار، منظور خود را مشخص کنید که عدد اعلام شده، طول توری درخواستی است یا محیط توری و مترمربع آن، تا فروشنده دچار اشتباه نشود. علاوه بر نکته فوق که برای همه توری ها صدق می کند، دیگر نکات مربوط به خرید انواع توری را می توانید به صورت تجمیع شده در راهنمای جامعی بخوانید که برای خرید تمامی توری های فلزی تهیه کرده ایم.

# حتما بخوانید

آهن ملل

پیشنهاد کارشناس آهن ملل: راهنمای خرید ۶ نوع توری فلزی

راهنمای خرید توری

سخن آخر

توجه به اطلاعات بیان شده در راهنمای خرید توری حصاری، برای خرید یک محصول مناسب و با کیفیت ضروری است. در این مقاله، مشخصات، ابعاد و دیگر نکات مهم برای خرید فنس فلزی یا خرید توری فنس باغی آمده است.

سوالات متداول

برای استعلام قیمت توری حصاری باید چه اطلاعاتی داشته باشیم؟

برای دریافت قیمت توری حصاری باید این اطلاعات را به فروشنده بدهید، تا بر حسب آن قیمت اعلام شود: ارتفاع توری حصاریسایز چشمهضخامت مفتولطول درخواستی

قیمت توری حصاری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت توری حصاری بر اساس چهار فاکتور جنس، ضخامت، ابعاد چشمه و عرض توری فنس مشخص می شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.