کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش

کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش یکی از کارخانجات فولادی فعال در ایران است که محصولات تولیدی آن توانسته جایگاه خوبی در بین دیگر برندهای موجود پیدا کند. این کارخانه توانسته با تولید میلگرد ساده و آجدار در شمال غرب کشور ، از میزان واردات میلگرد بکاهد. در این مقاله از دانشنامه آهن ملل در مورد کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش و محصولات آن صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

از آغاز تا اکنون کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش

کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش یکی از کارخانجات تولیدی صنایع فولاد تیکمه داش در شمال غرب کشور است که با هدف تولید میلگرد آجدار ، در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نمود و تا کنون به روند کاری خود را به جد ادامه داده است.

مدیران و مسئولان این کارخانه هدف ایجاد آن در این منطقه را مبتنی بر اشتغال زایی در منطقه محروم و کمتر توسعه یافته گذاشته اند و تلاش می کنند با توسعه هر چه بیشتر آن، میزان درآمدزایی در این منطقه را افزایش دهند.

از آغاز تا اکنون کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش

در سال ۱۳۹۰ با اتمام احداث ساختمان های اداری، سوله های تولیدی و نصب ماشین آلات وارد شده، به مرحله بهره برداری رسید و به صورت جدی فعالیت خود را برای تولید مقاطع فولادی آغاز نمود. در این سال کارخانه تیکمه داش ظرفیت خود را به سالانه ۳۰۰ هزارتن رساند.

گواهینامه ها و افتخارات کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش

کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش توانست با تولید محصولات با کیفیت، بخشی از نیاز کشور به واردات محصولاتی همچون میلگرد و تیرآهن را کم کند و نقش مهمی در صادرات مقاطع فولادی ایفا کند.

از جمله گواهینامه و افتخاراتی که این کارخانه در طی سال ها فعالیت خود توانسته است کسب کند، شامل موارد زیر است:

  • تندیس طلایی از سازمان صنعت، معدن و تجارت
  • عنوان صادر کننده نمونه در سال ۹۷
  • تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال های ۹۴ تا ۹۷

محصولات کارخانه کاوه تیکمه داش

در ابتدا محصولات تولید آن شامل شمش و بیلت بود که در ادامه با افزایش میزان ظرفیت و خط تولید خود، توانست محصولات دیگری نیز به سبد محصولات خود اضافه نماید. از جمله این محصولات می توان به میلگرد ساده، انواع میلگرد آجدار، ناودانی و انواع تیرآهن اشاره کرد. در طی این سال ها، کارخانه تیکمه داش توانست ظرفیت تولید خود را به ۳۰۰۰ تن در سال برساند.

صنایع فولاد کاوه تیکمه داش، از لحاظ موقعیت جغرافیایی و هزینه حمل و نقل برای مصرف کنندگانی که در غرب، شمال و شمال غرب ایران ساکن هستند مناسب و به صرفه است. در ادامه محصولات را به صورت مختصر بررسی می کنیم.

میلگرد تیکمه داش

میلگردهای تولیدی کارخانه تیکمه داش اصولا بر اساس استاندارد روسی و در هر ۴ آنالیز a1، a2، a3 و a4 تولید می گردند و به بازار عرضه می شود. بر اساس این استاندارد، می توان گفت میلگرد های این کارخانه شامل هر دو نوع ساده و آجدار و در سایزبندی ۸ تا ۳۲ می باشند.  در جدول زیر وزن میلگرد سایزبندی های مختلف این کارخانه قابل مشاهده است:

سایز میلگردوزن میلگرد تیکمه داش
۸۴.۵
۱۰۷
۱۲۱۰.۲
۱۴۱۳.۵
۱۶۱۸
۱۸۲۳
۲۰۲۹
۲۲۳۵.۲
۲۵۴۵.۴
۲۸۵۶
۳۰۷۲.۵
۳۲۷۴

برای تشخیص بهتر این میلگرد از کارخانه ها دیگر می بایست بر علامت اختصاری این کارخانه یعنی “SFK” که بر روی میلگرد حک می شود، توجه نمود.

از میلگرد تیکمه داش بیشتر برای صنعت ساختمان سازی استفاده می گردد، البته کاربردهای دیگری نیز دارد.

همچنین با توجه به نیاز داخلی، کارخانه تیکمه داش تلاش دارد ظرفیت تولید سالانه خود را از ۳۰۰ هزار تن به ۶۰۰ هزار تن برساند.

قیمت میلگرد تیکمه داش

قیمت میلگرد تیکمه داش با توجه به نوسانات موجود در بازار، ممکن است به صورت روزانه و حتی لحظه ای تغییر کند. از این رو می بایست قیمت کاملا به روز باشد تا خریداران بتوانند برای خرید اقدام کنند. کارشناسان آهن ملل هر روز قیمت میلگرد تیکمه داش را به روز رسانی می کنند. از این رو شما می توانید به مراجعه به لینک زیر، آخرین قیمت میلگرد تیکمه داش را مشاهده کنید.

همچنین برای خرید می توانید با کارشناسان فروش آهن ملل تماس بگیرید و فرآیند خرید میلگرد تیکمه داش را در هر تناژ تکمیل و نهایی کنید. آهن ملل به خریداران خود فاکتور رسمی ارائه می دهد.

علامت اختصاری میلگرد تیکمه داش

علامت اختصاری میلگردهای تولیدی کارخانه تیکمه داش، حک عبارت SFK بر روی میلگردهای آجدار این شرکت و به صورت زیر می باشد:

علامت اختصاری میلگرد تیکمه داش

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد کاوه تیکمه داش را دارا می باشد.

گالری عکس

فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش
فولاد کاوه تیکمه داش

کلام پایانی

کارخانه تیکمه داش یکی از کارخانه های فولادی در شمال غرب کشور می باشد که توانسته نیاز غرب ، شمال و شمال غرب کشور به محصولات فولادی نظیر میلگرد، تیرآهن و ناودانی را مرتفع سازد. آهن ملل به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ آهن آلات، میلگرد تیکمه داش را عرضه می کند.

محصولات کارخانه تیکمه داش کدامند؟

تیرآهن، میلگرد ساده و آجدار و ناودانی

علامت اختصاری کارخانه تیکمه داش چیست؟

SFK

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.