کارخانه نورد ایوان غرب

کارخانه نورد ایوان غرب در سال ۱۳۸۷ شهر ایوان استان ایلام تاسیس شد. این کارخانه با ظرفیت سالانه ۱۵۰ هزار تن میلگرد آجدار فولادی آغاز به کار کرد. این کارخانه با اشتغال ۶۰ نفر از اهالی بومی این منطقه به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم، مشغول به فعالیت می باشد. فاز دوم این مجموعه در حال راه اندازی می باشد و در آینده امید آن می رود که تا ۲۰۰ نفر مشغول به کار باشند. از مشکلات این کارخانه می توان به کمبود نقدینگی و کاهش ظرفیت تولیدی اشاره کرد. از مزایای این کارخانه می توان به نزدیک بودن به بازار هدف و کاهش هزینه ها اشاره کرد.

محصولات نورد ایوان غرب

شرکت تولیدی نورد ایوان غرب به منظور تامین مصالح ساختمانی برای کل کشور اقدام به تولید انواع میلگرد آجدار با گرید A3 به روش نورد گرم در سایزهای ۱۴ تا ۲۰ میلیمتر کرده است. این نوع میلگرد با صفت مشخه آج ۴۰۰ از نوع آجدار جناغی است که با ظاهر هفت و هشت خود در استحکام و تقویت بتن نقش بسزایی دارد.

میزان تنش جاری در میلگرد آجدار با کیفیت A3 به میزان ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع بوده و میزان تنش گسیختگی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. شایان ذکر است که این نوع میلگرد به دلیل تردی و شکنندگی برای موارد جوشکاری و سوراخکاری مناسب نیست و میزان انعطاف پذیری آن پایین است.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش نورد ایوان غرب را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت میلگرد ایوان غرب

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.