کارخانه فولاد البرز غرب

کارخانه فولاد البرز غرب در سال ۱۳۸۴ در زنجان شهر ابهر تاسیس شد و در سال ۱۳۸۷ مورد بهره برداری قرار گرفت. این کارخانه با ظرفیت سالانه ۳۵۰ هزار تن شمش فولادی شروع به کار کرد. فاز دوم این مجموعه که تولید میلگرد انجام می شود، ظرفیت ۶۰۰ هزار تن سالانه تولیدی دارد. این کارخانه توانسته است اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰۰ نفر نیرو به صورت غیرمستقیم را فراهم نماید.

استانداردها و گواهینامه های فولاد البرز غرب

این گروه تولیدی فولاد ساز برای ارتقای کیفیت محصولات و ایجاد رضایت مشتریان، اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه (MIS) کرده است. با بهره گیری از این سیستم موفق به دستیابی استانداردهای ۲۰۰۴-۱۴۰۰۱ ISO و ۲۰۰۷-۱۸۰۰۱ OHSAS در زمینه مدیریت محیط زیست و استاندارد ISO 9001: 2008 در زمینه مدیریت کیفیت شده است.

محصولات کارخانه فولاد البرز غرب

  • شمش

در این کارخانه انواع شمش در ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ تا ۲۰۰*۲۰۰ میلیمتر مربع و در متراژهای ۳ الی ۱۲ متر، براساس سفارش مشتری تولید می گردد. ضخامت این شمش ها ۳ میلیمتر بوده و تلرانس زاویه برش شمش ها ۵% است. انواع مقاطع نورد گرم این گروه تولیدی شامل انواع نبشی بال مساوی در ابعاد ۶۰*۶۰*۴ تا ۱۲۰*۱۲۰*۹ است.

  • ناودانی

ناودانی های تولیدی این شرکت در ابعاد UPN80 تا UPN140 است و طول آنها ۶ تا ۱۲ متر است.

  • تیرآهن

ابعاد انواع تیر آهن از IPN140 تا IPN180 است و در طول ۶ تا ۱۲ متر تولید می شود. تمامی این مقاطع فولادی تحت استاندارد ترکیب شیمیایی DIN EN 17100 و استاندارد محصول EN10056-2 و DIN 1028 تهیه و به بازار مصرفی عرضه می گردند.

  • میلگرد

انواع میلگرد شاخه آجدار A2 از سایز ۱۰ تا ۱۲ و میلگرد شاخه آجدار A3 از سایز ۱۲ تا ۲۵ میلیمتر تولید و به بازار ارائه می نماید.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد البرز غرب را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت میلگرد البرز تاکستان

گالری تصاویر

گواهینامه‌ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.