کارخانه فولاد گستر حداد

گروه تولیدی صنعتی و بازرگانی فولادگستر حداد سال ۱۳۸۵ در  شهرک صنعتی رازی در کیلومتر ۶۰ جاده اصفهان – شیراز تاسیس شد. این کارخانه با هدف تولید قوطی و پروفیل فولادی و لوله های صنعتی و گازی شروع به کار کرد و تولید اسمی آن ۴۰۰ هزار تن در سال برآورد شده است. در سال ۱۳۸۸ فاز اول کارخانه به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر با ۳۳ خط تولید در چهار فاز به تولید انواع لوله های گازی و صنعتی، انواع لوله و پروفیل فولادی، سیم مفتول، شمش و بیلت به فعالیت می پردازد. برای آشنایی بشتر با کارخانه فولاد گستر حداد و تولیدات این کارخانه با ادامه مقاله از دانشنامه آهن ملل همراه باشید.

معرفی شرکت فولاد گستر حداد

گروه تولیدی صنعتی و بازرگانی فولاد گستر حداد در سال ۱۳۸۵ با فعالیت در بخش بازرگانی کار خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۸۸ نیز با هدف تولید قوطی و پروفیل فولادی و لوله های صنعتی و گازی با تولید اسمی سالانه ۴۰۰ هزار تن پای در عرصه صنعتی کشور گذاشت. ساخت کارخانه در سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع آغاز گردید. فاز اول کارخانه در سال ۱۳۸۸ با ۱۲ خط تولید لوله و پروفیل و ۲ خط نواربُری با هدف تولید انواع لوله و پروفیل ساختمانی تاسسی شد و در سال ۱۳۹۰به بهره‌برداری رسید.

فاز دوم کارخانه نیز در سال ۱۳۹۳ برای تولید انواع لوله گازی و صنعتی تاسیس و  در سال ۱۳۹۴ با ۱۵ خط تولید از سایز ۱/۵ اینچ تا ۱۲ اینچ و با دو خط نواربُری ۸ میل ‌بُر به بهره‌ برداری رسید. ظرفیت تولید اسمی روزانه این کارخانه ۱۵۰۰ تن انواع لوله و پروفیل فولادی می باشد که قادر به تامین ۱۰ درصد از نیاز کشور در این بخش از محصولات فولادی است. همچنین محصولات کارخانه حداد گستر علاوه بر تامین نیاز کشور، به کشورهای ترکیه و ارمنستان نیز صادر می گردد. در حال حاضر مدیر عامل و مالک شرکت فولاد گستر حداد مهندس سید حسن عطائی و مدیر کارخانه مهندس اصغر باصری می باشد.

ویژگی ها و مزایای شرکت فولاد گستر حداد

شرکت فولاد گستر حداد اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و قرار گیری در فلات مرکزی ایران دسترسی گسترده ای به کلیه مناطق کشور داشته و از این رو حدود ۱۰ درصد از بازار کشور در زمینه تولیدات قوطی و پروفیل را در اختیار دارد. همچنین با در اختیار داشتن واحد ماشین سازی، در زمینه تامین خطوط تولید و سرویس و نگهداری آن ها به خودکفایی رسیده است.

کارخانه ها و زیر مجموعه های شرکت فولاد گستر حداد

مجتمع صنعتی فولاد گستر حداد در دو بخش کلی تولید محصولات فولادی و طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی به صورت زیر مشغول به فعالیت می باشد.

۱- عمده فعالیت این کارخانه تولید لوله و پروفیل و سایر محصولات فولادی مانند شمش و بیلت در ۴ فاز است. در حال حاضر این واحد تولیدی با ۱۷ سالن تولید با زیربنای ۸۵۰۰۰ مترمربع و حدود ۳۰ خط تولید ونواربری در حال فعالیت می باشد.

۲- واحد ماشین سازی مجموعه حداد گستر نیز در سال ۱۳۸۹ با به کارگیری گیری متخصصین داخلی و پیشرفته ترین ماشین آلات تراش CNC، فرز و بُرینگ، با طراحی و ساخت ۲۷ خط تولید، جهت تامین خطوط تولید و سرویس و نگهداری آن ها فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به طراحی و ساخت دستگاه های نواربر، جرثقیل های سقفی و دروازه ای و … مشغول می باشد.

محصولات کارخانه فولادگستر حداد

محصولات تولیدی کارخانه فولاد گستر حداد انواع لوله ها صنعتی، پروفیل های باز و بسته و همچنین قوطی های فولادی به صورت زیر می باشد:

محصولات فولادی تولید شده در کارخانه فولاد گستر حداد

  • لوله های صنعتی و گاز API از ۲ تا ۲۴ اینچ
  • لوله های داربستی از ۲ اینچ به بالا
  • لوله های گلخانه ای و گالوانیزه
  • قوطی های صنعتی از ۲۰*۲۰ تا ۲۵۰*۲۵۰ میلی متر
  • کلیه پروفیل های باز و بسته و درب و پنجره
  • تولید سیم های مفتولی آرماتوربندی از سایز ۱.۵ تا ۸ میل
  • تولید انواع شمش و بیلت فولادی

همچنین کارخانه فولاد حداد در واحد ماشین سازی خود به طراحی، ساخت و راه اندازی برخی ماشین آلات مربوط به خط تولید مقاطع فولادی به صورت زیر مشغول می باشد.

تولیدات واحد ماشین سازی

  • ساخت کلیه خطوط تولید و قالب های فرمینگ و سایزینگ و دستگاه های نواربر از ۲ تا ۱۲ میل
  • طراحی انواع جرثقیل های سقفی و دروازه ای

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولادگستر حداد را دارا می باشد.

یکی از مهم ‌ترین مقاطع فولادی که در صنایع مختلف و به ویژه در ساخت و ساز به کار برده می ‌شود، قوطی و پروفیل است. به همین دلیل قیمت قوطی و پروفیل در صنایع اهمیت بسیاری دارد. از بین انواع قوطی پروفیل نیز قوطی و پروفیل آهنی از انواع دیگر مانند استنلس استیل یا آلومینیوم پرکاربردتر است. بیشترین کاربرد آن ها نیز در ساخت درب، پنجره، نرده و مواردی از این قبیل می باشد. شرکت آهن ملل خرید قوطی پروفیل از هر کارخانه تولیدی در کشور را امکان پذیر کرده است. بهترین قیمت قوطی پروفیل که به صورت روزانه آپدیت می شود را می توانید در لینک زیر مشاهده نماید.

مشاهده قیمت و خرید قوطی و پروفیل

آهن ملل؛ مرکز فروش قوطی آهن و پروفیل به صورت آنلاین و حضوری

قیمت قوطی آهن و پروفیل

گالری تصاویر

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.