کارخانه فولاد پروفیل مشهد

کارخانه فولاد و پروفیل مشهد در بینالود مشهد سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. از مهمترین تولیدات این کارخانه لوله و پروفیل فولادی درزجوش در ایران می‌باشد. این کارخانه سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت لوح صادرکننده نمونه استانی در صنعت تولید لوله و پروفیل شد.

محصولات فولاد پروفیل مشهد

  • انواع لوله

لوله‌های فولادی به دو گروه سیاه و گالوانیزه تقسیم می‌شوند.
الف :  لوله‌های فولادی سیاه هیچگونه پوششی ندارند.
ب : لوله‌های گالوانیزه، لوله‌های فولادی‌ هستند که توسط لایه‌ای از فلز روی، پوشانده می‌شوند. این پوشش میزان خورندگی در لوله را کاهش می‌دهد.
ﺑﻪ ﻃﻮر ﻛﻠﻲ ﻟﻮﻟﻪ سیاه ﻓـﻮﻻدی در ﺻـﻨﻌﺖ ﺑـﻪ دو دﺳـﺘﻪ درزدار و ﺑـﺪون درز ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻣﻲ ﺷﻮد. ﻟﻮﻟﻪ‌های درزدار ﺑـﺮای اﻧﺘﻘـﺎل ﻣﺎﻳﻌـﺎت، ﺗﻮﻟﻴـﺪ پروفیل‌‌هـﺎی ﻗﻮﻃﻲ، ﺳﺎﺧﺖ ﻣﺼﻨﻮﻋﺎت و ﺳﺎزه‌ﻫﺎی ﻓﻠﺰی ﺑﻪ ﻛﺎر ﺑﺮده ﻣﻲ‌ﺷﻮد. ﻟﻮﻟـﻪ‌ﻫـﺎی ﺑﺪون درز ﻧﻴﺰ در زﻣﻴﻨﻪ‌ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠـﻒ ﺻـﻨﻌﺘﻲ از ﻗﺒﻴـﻞ اﻧﺘﻘـﺎل ﮔـﺎز، ﺳـﺎﺧﺖ ﻣﺨﺎزن ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎر ﺗﺎﺳﻴﺴﺎت ﭘﺎﻻﻳﺸـﮕﺎﻫﻲ، ﻧﻴﺮوﮔﺎه‌ها و ﻏﻴـﺮه ﺑـﻪ ﻛـﺎر ﺑـﺮده ﻣﻲ‌ﺷﻮد.

  •  انواع پروفیل

ورق‌های فولادی سرد و گرم به صورت رول وارد کارخانه می‌شود و پس از عبور از قسمت برش وارد خط تولید می‌شود. دو سرکلاف‌های بریده شده فولادی توسط غلطک‌های افقی و عمودی دستگاه فرمینگ طی چند مرحله به هم نزدیک شده در مرحله جوش، لبه آن‌ها با جوش القائی فرکانس بالا به یکدیگر جوش داده می‌شود، پس از آن لوله وارد قسمت سایزینگ شده با عبور از چندین غلطک و ترک هدها و تبدیل به محصول مورد نظر، در قسمت برش به ابعاد تنظیم شده برش داده می‌شود و در صورت لزوم پس از انجام تست‌های مورد نیاز یا گالوانایز بسته‌بندی و جهت تحویل آماده می‌گردد.
۱- پروفیل‌های باز (با مقطع z , u)
پروفیل های باز در نوع ساختمانی جهت چهارچوب درب‌های چوبی، MDF و قاب اطراف پنجره‌ها بر روی نمای بیرونی ساختمان‌ها کاربرد دارد. پروفیل های باز مقطع Z در سقف سالن‌های بزرگ نظیر سوله‌های صنعتی ، سالن‌های ورزشی ، انبار‌ها ، پارکینگ‌ها کاربرد وسیعی دارد.
۲- پروفیل‌های خاص، شکل‌دار و سفارشی
شرکت در حال حاضر قابلیت ساخت رنج وسیعی از لوله‌ها و پروفیل‌ها را برای مصارف گوناگون دارا می‌باشد. علاوه بر این شرکت توانایی ساخت پروفیل‌های سفارشی مطابق نیاز مشتریان پس از بررسی امکان‌سنجی تولید موجود می‌باشد.
۳- پروفیل‌های درب و پنجره (ساختمانی)
پروفیل‌های درب و پنجره یا پروفیل‌های ساختمانی از عمده‌ترین تولیدات شرکت می‌باشد. پروفیل‌های درب و پنجره تولیدی در مقاطع مختلف و ابعاد گوناگون جهت ساخت بخش‌های مختلف درب و پنجره ساختمان طراحی و تولید می‌گردد.
۴- قوطی‌های مربع و مستطیل
قابلیت فرم‌پذیری، جوش‌پذیری، مقاومت و دقت ابعادی، و کیفیت سطحی عالی قوطی‌های مربع و مستطیل صنعتی شرکت امکان استفاده از آنها را در مصارفی همچون ساخت ماشین‌آلات صنعتی، سازه های تقویت کننده، ساخت قطعات اتومبیل و موتورسیکلت و درب و پنجره و ساختمان‌سازی مهیا می‌کند.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد پروفیل مشهد را دارا می باشد.

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.