کارخانه فولاد ارگ تبریز

فولاد ارگ تبریز در تیر ماه سال ۸۶ به شماره ۲۱۶۲۹ در شهر تبریز به ثبت رسید. در اوایل سال ۱۳۸۹ در جهت اشتغال زایی و بهبود بخشیدن و ارتقای سیستم تولید در راستای ذوب فولاد و ایجاد خط نورد پیش گرم جهت تولید میلگرد استاندارد، اقدام به طراحی خط تولید شمش فولادی در اندازه های ۱۲۵*۱۲۵ نموده و بعد از آن راه اندازی خط تولید شمش را انجام دادند. در مدت زمانی بعد موفق به تولید آزمایشی شمش فولاد شده و به کار خود ادامه داده تا اینکه توأم با تولید آزمایشی شمش مراحل نصب و راه اندازی خط نورد در سال ۱۳۹۰ به اتمام رسید.
در سال بعد تولید آزمایشی میلگرد شروع و موفق به بهره برداری شد. این روند تا به ثمر رسیدن اهداف بلند مدت شرکت جهت ارتقای کیفیت مطلوب در تولید ملی با اصول استاندارد در بازارهای داخلی و خارجی و رقابت در آن ادامه خواهد داشت.

محصولات فولاد ارگ تبریز

این کارخانه کیفیت و امنیت بالای محصول و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. این کارخانه تولید میلگرد شاخه آجدار A3 از سایز ۱۰ تا ۳۲ میلیمتر را بر عهده دارد. این کارخانه قسمتی را در بخش صادرات و بخشی را در بخش داخل عرضه می دارد.

نحوۀ شناسایی میلگرد ارگ تبریز

برخی از کارخانجات تولید محصولات فولادی، بر روی محصولات و کالای تولیدی حروف و علامت اختصاری حک می نمایند. این کارخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و علامت اختصاری فولاد ارگ تبریز کلمۀ FAT  است که بر روی میلگرد حک شده و محصولات این کارخانه را از سایر کارخانه ها متمایز می کند.

مزایای استفاده از محصولات ارگ تبریز

۱-هزینۀ مناسب محصولات
۲-مشتری مداری
۳-کیفیت بالای محصولات
۴-تجهیزات آزمایشگاهی به روز

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد ارگ تبریز را دارا می باشد.

قیمت میلگرد ارگ تبریز

گواهینامه ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.