کارخانه صدرا پروفیل کاوه (فولاد موحد)

کارخانه صدرا پروفیل کاوه تولیدکننده انواع لوله، قوطی پروفیل سبک و سنگین در سایز و اندازه های مختلف و محصولاتی از جمله چهار چوب و پروفیل ساختمانی درب و پنجره بر اساس ضوابط و استاندارهای ۱۷۰۰۳-۱ ۲ – ۱۳۰۰ بوده و دارای سالن های تولید، ساختمان اداری، دفتر فروش، انبار مرکزی و فرعی، باسکول و محوطه صنعتی می باشد.

کارخانه فولاد موحد با تامین بهترین مواد اولیه، همچنین با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات تخصصی در خط تولید خود و با تکیه بر پرسنل کارآزموده خویش، سعی دارد محصولات فولادی طبق استاندارد ملی و با کیفیت تولید نماید. شرکت صدرا پروفیل کاوه با سابقه ۲۵ ساله، تولیدات و محصولات خویش را با برند فولاد موحد به سراسر کشور عرضه می نماید.

شایان ذکر است محصولات تولید شده در شرکت، نورد لوله و پروفیل با کیفیت بالا و بر اساس ضوابط و استانداردهای ملی تولید می گردند. از همین رو با اطمینان خاطر می توان در انواع صنایع، ساخت و ساز تجاری و مسکونی، تجهیزات صنعتی و غیره از آن ها بهره گرفت. استحکام جوش و شیوه تولیدی مطابق با استاندارد موجب مرغوبیت سبد تولیدی شرکت صدرا پروفیل کاوه گشته و توانسته رضایت مندی مشتریان خود را کسب نماید.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش کارخانه صدرا پروفیل کاوه (فولاد موحد) را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قوطی صدرا پروفیل کاوه (فولاد موحد)

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.