کارخانه فولاد هیربد زرندیه

کارخانه صنایع هیربد زرندیه در سال ۱۳۸۸ در شهرک صنعتی مامونیه استان مرکزی تاسیس شد. این شرکت دارای دو کارخانه مجزا، مجتمع صنایع فولاد هیربد و صنایع ذوب امید آریان زرندیه با ظرفیت یک میلیون و دویست هزار تن میلگرد ساده و آجدار مشغول فعالیت است. مجتمع ذوب آریان دارای یک واحد تولید شمش و یک واحد تولید میلگرد (نورد گرم) می باشد.

این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانه های تولید محصولات فولادی در کشور می باشد. تولیدات این کارخانه متنوع می باشد و به بیش از ۱۰۰ محصول در سایزها و ضخامت های مختلف می رسد. به دلیل کیفیت بالای محصولات این مجموعه، تقاضا از داخل و خارج کشور برای محصولات خود دارد. در کارخانه قوطی و پروفیل، ورق از مواد مورد استفاده می باشد. این ورق ها طی ۲۳ خط به روش القایی به قوطی و پروفیل و لوله تبدیل می شوند. تولید ورق این مجموعه سالانه یک میلیون تن می باشد. برای تولید میلگرد از شمش استفاده می شود. تولید میلگرد سالانه به ۱ میلیون تن می رسد. این میلگردها به هر دو صورت ساده و آجدار تولید می شوند. جنس میلگردها، فولاد آلیاژی زد زنگ می باشد. این شرکت، از لحاظ موقعیت جغرافیایی و هزینه حمل و نقل برای مصرف کنندگانی که در مرکز، شمال و شمال غرب ایران ساکن هستند مناسب و به صرفه است.

محصولات فولاد هیربد زرندیه

  • شمش

شمش کارخانه هیربد زرندیه در گرید ۵SP و GR60 تولید می شود. این شمش ها در استانداردهای ISIRI، ASTM،JIS،GOST،ISO و BS است. ترکیبات شیمیایی شمش های تولید این کارخانه ۰.۲۸ تا ۰.۳۷ کربن، ۰.۱۵ تا ۰.۳۵ سیلیسیم،۰.۵ تا ۰.۸ منگنز، ۰.۰۴ گوگرد و ۰.۰۵ فسفر می باشد.

  • پروفیل های درب و پنجره

پروفیل درب و پنجره فولاد هیربد در شماره های ۵۰۷، ۵۰۸ و ۵۰۹ تولید می شود. پروفیل شماره ۵۰۷ در سایز ۵۱*۲۵*۲۹*۲۵ میلیمتر، پروفیل شماره ۵۰۸ در ابعاد ۳۸*۲۵*۲۹*۳۸ و پروفیل شماره ۵۰۹ در سایز ۳۸*۲۵*۲۹*۲۵ میلیمتر می باشد.

  • قوطی ها

قوطی های فولاد هیربد در انواع قوطی مربع و مستطیلی است. قوطی مربع در سایز ۳۰*۳۰ تا ۱۰۰*۱۰۰ می باشد. قوطی مستطیلی در ابعاد ۴۰*۲۰ تا ۶۰*۴۰ تهیه و می شود.

  • لوله ها

لوله های فولاد هیربد در قطرهای ۶۰ تا ۱۱۴ میلیمتر تولید می شوند و در مصارف صنعتی و ساختمانی کاربرد دارند.

  • مقاطع باز

مقاطع فولاد هیربد در انواع زهوار، چهارچوب معمولی، چهارچوب مکزیکی، چهارچوب رومی و چهارچوب فرانسوی می باشند. زهوار در ابعاد ۲۵*۱۱*۷ میلیمتر، چهارچوب رومی در ابعاد ۱۳*۱۳*۲۱*۶۱*۳۵*۱۴*۱۴*۲۰*۵۵*۱۵۰ میلیمتر، چهارچوب فرانسوی در ابعاد ۱۵*۱۵*۳۰*۳۰*۳۵*۱۶*۳۵*۳۷*۳۳*۱۴۰ میلیمتر، چهارچوب مکزیکی در سایز ۱۳*۱۳*۲۱*۶۱*۳۵*۱۴*۱۴*۲۰*۴۰*۵۵*۱۵۰ میلیمتر و چهارچوب معمولی در سایز ۱۵*۱۵*۵۰*۳۲*۳۵*۱۸*۸۵*۱۲۰ میلیمتر است.

  • میلگرد

میلگرد فولاد هیربد در سایزهای ۸ تا ۳۲ میلیمتر است. در این کارخانه انواع میلگرد ساده و آجدار با صفت مشخصه آج ۳۴۰، آج ۴۰۰ و آج ۵۰۰ و به شکل های مارپیچ، خبانی و مرکب (یکنواخت، دوکی) تهیه می شوند.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد هیربد زرندیه را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت میلگرد هیربد زرندیه

گالری تصاویر

گواهینامه ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.