کارخانه فولاد ایزدخواست جنوب

کارخانه فولاد ایزد خواست جنوب در استان فارس واقع شده است و یکی از تولید کنندگان معروف در تولید آهن آلات می باشد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این کارخانه فولادی و هزینه حمل و نقل برای مصرف کنندگانی که در استان های مرکزی و جنوب ایران ساکن هستند مناسب و به صرفه است.

محصولات ایزد خواست جنوب

این کارخانه در تولید انواع میلگرد فولادی فعالیت دارد. این میلگردها از نوع A3 و در سایزهای ۱۲، ۱۴، ۱۶و ۱۸ می باشد. میلگردهای این کارخانه فاقد آرم حک شده می باشد. بنابراین برای خرید از این کارخانه لازم است به آهن فروشی های معتبر مراجعه کنید.

برای خرید از میلگردهای این کارخانه به این توجه داشته باشید که آج میلگردها باید به صورت ضربدری باشند. میلگردهای A3 نسبت به میلگردهای A2 تردتر می باشد. جوشکاری روی این محصولات ممنوع می باشد. تنش جاری بر روی این میلگرد ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع میباشد و تنش گسیختگی آن برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد می باشد. وزن میلگردهای این کارخانه سبک می باشد و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده است. مصرف این محصولات برای مقاوم سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی می باشد.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد ایزدخواست جنوب را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت میلگرد ایزدخواست جنوب

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.