کارخانه فولادسازان امیرآباد

شرکت صنایع فولاد سازان امیرآباد در سال ۱۳۹۵ در استان مازندران، شهرستان بهشهر تاسیس شد. این کارخانه با هدف تولید انواع کلاف ساده و صنعتی آغاز به کار کرد. ظرفیت تولیدی کارخانه فولاد امیرآباد حدود ۴۵۰ هزار تن مفتول فولادی است. مدتی بعد از فعالیت این کارخانه، به دلیل کمبود مواد اولیه و کمبود نقدینگی، فعالیت کارخانه متوقف شد. بعد از حدود دو سال، فعالیت کارخانه از سر گرفته شد. بعد از فعالیت دوباره این کارخانه، حدود ۷۰ درصد تولید به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شد. در حال حاضر تولیدات این کارخانه حدود ۱۹ میلیون تن فولاد می باشد. برای آشنایی بیشتر با کارخانه فولادسازان امیرآباد و محصولات آن با ادامه مقاله از دانشنامه آهن ملل همراه باشید.

معرفی کارخانه فولادسازان امیرآباد

شرکت فولادسازان امیرآباد یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کلاف فولادی در سایزهای مختلف در کشور می باشد. این شرکت با وسعت ۱۳ هکتار در استان مازندران ، منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در شهرستان بهشهر واقع شده است و دارای ظرفیت تولید سالیانه حدود ۴۵۰.۰۰۰ تن می باشد. این شرکت زمینه اشتغال پایدار ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم نموده است.

کارخانه فولاد سازان امیرآباد تولید کننده انواع کلاف فولادی در ایران می باشد. این محصولات در صنعت ساختمانی و سایر صنایع مرتبط با کشش فولادی کاربرد فراوانی دارند.

 

 محصولات تولیدی فولاد امیرآباد

 محصولات تولیدی فولاد امیرآباد

محصولات تولیدی کارخانه فولادسازی امیرآباد انواع کلاف فولادی از سایز ۵.۵ تا ۱۰ و در دو نوع ساده و آجدار می باشد. کلاف های ساده و آجدار این کارخانه در صنایع ساختمانی و صنعتی کاربرد بسیاری دارد. محصولات این کارخانه طبق استاندارد ملی ایران شماره ۶۰۳۰ و به صورت زیر تولید می شوند.

محصولات تولیدی امیرآباد عبارتند از:

  •  کلاف ساده امیرآباد: از سایز ۵.۵ تا ۱۰ گرید ۳SP و ۵SP
  • کلاف ساختمانی:  کلاف آجدار A3 سایز ۸ و ۱۰
  • میلگرد حرارتی امیرآباد

تمامی محصولات دارای استاندارد ملی ۶۰۳۰، استاندارد بین المللی روسیه GOST 3SP و استاندارد های بین المللی آلمان DIN RST37_2 می باشند.

 طبقه بندی کلاف ها بر اساس جنس آن ها

  • وایررود کم کربن: در آن کربن کمی استفاده می شود. از انعطاف پذیری و جوش پذیری مناسب، قابلیت چکش خواری بالایی برخوردار است.
  • وایررود با کربن متوسط: از این کلاف برای ساخت کابل برق، تولید فنر، سیم بکسل و … استفاده می شود.
  • وایررود پر کربن: این نوع کلاف انعطاف پذیری و قابلیت چکش خواری کمی دارد.
  • مفتول: برای تولید سیم های جوش و الکترود استفاده می شود.

 کاربرد کلاف کششی امیرآباد

کاربرد کلاف آجدار و ساده در صنعت ساختمان سازی است. برای ساخت سیم بکسل، سیم خاردار، زنجیر فلزی، میخ، پیچ، پرچ، سیم، الکترود جوشکاری، توری حصاری، فنس، فنر و انواع مفتول صنعتی از کلاف آجدار و ساده استفاده می شود.

قیمت میلگرد کلاف امیرآباد

قیمت میلگرد کلاف امیرآباد

کاربرد میلگرد کلاف در صنایع ساختمانی و صنعتی زیاد می باشد. از کاربردهای میلگرد کلاف می توان در ساخت تیرچه و خرپا نام برد. از همین رو تقاضای این محصول زیاد می باشد. قیمت کلاف ساده فولادسازان بسته به قیمت مواد اولیه، ضخامت، وزن، برند و نوع محصول متفاوت می باشد. قیمت کلاف ساده امیرآباد در سایت به صورت روزانه و لحظه ای بروز رسانی می شود. همچنین برای خرید، می توانید از کارشناسان فروش آهن ملل مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش کارخانه فولاد امیرآباد را دارا می باشد.

جداول وزنی

گالری تصاویر

کارخانه فولاد امیرآباد
کارخانه امیرآباد
کارخانه فولاد امیرآباد
کارخانه امیرآباد
کارخانه فولاد امیرآباد

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.