کارخانه صنعتی صفا

گروه صنعتی صفا در سال ۱۳۴۷ تاسیس شد. این کارخانه مجموعه های از کارخانجات و شرکتهای بزرگی است که بعدا به بزرگترین گروه صنعتی خاورمیانه تبدیل شد.

اولین شرکت این گروه، در سال ۱۳۵۵ با هدف ساخت صنایع فلزی، ادوات کشاورزی و ماشین‌ آلات صنعتی شروع به کار کرد.
در سال ۱۳۶۱ با سرمایه‌گذاری در گروه صنعتی آمل، فعالیت در صنعت لوله و پروفیل آغاز شد.
سال ۱۳۶۴ بخش عمده‌ای از سهام شرکت نورد و پروفیل ساوه با ظرفیت تولید ۳۰ هزار تن در سال به عهده گرفته‌شد. در حال حاضر دارای ظرفیت تولید ۲ میلیون تن می‌باشد.
سال ۱۳۷۹ کارخانه نورد و لوله صفا در شهر ساوه تاسیس شد. این کارخانه از بزرگترین تولیدکنندگان نورد و لوله در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، انتقال فرآورده‌ های نفتی، آب و فاضلاب در خاورمیانه محسوب می‌شود.
سال ۱۳۸۱ شرکت سازه‌ های فلزی و ماشین‌‌ آلات صنعتی صفا با هدف ساخت انواع سازه‌ های فولادی، ماشین‌آلات و دستگاه‌ های صنعتی، جرثقیل‌ های ثقفی و دروازه‌ ای، دکل‌ های مخابراتی و رادیو تلویزیونی، ساخت ماشین‌ آلات تولیدی نورد لوله و پروفیل و ادوات کشاورزی تاسیس گردید.
سال ۱۳۸۳ کارخانه نورد و لوله صفا طوس به بهره‌ برداری رسید.
سال ۱۳۸۷ شرکت صنعت پلیمر اهواز جهت تامین نیاز کارخانجات لوله‌ سازی گروه صنعتی صفا تاسیس شد.
سال ۱۳۸۸ با راه‌ اندازی شرکتی با نام قلم خودکار صفا راه خود را به دنیای نوشت‌ افزارها باز کرد. این شرکت با بهره‌گیری از مدرنترین ماشین‌ آلات و مجرب‌ ترین پرسنل و آزمایشگاه کنترل کیفی سالیانه بیش از ۱۲۰ میلیون عدد خودکار تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

محصولات کارخانه صنعتی صفا

  • ‏صنایع فولادی‏
    در این حوزه “شرکت کارخانجات نورد و پروفیل ساوه” و “شرکت نورد و لوله صفا” با ظرفیت ۲ میلیون تن و اشتغال ۱۵۰۰ نفر در حال فعالیت هستند.
  • ‏صنعت پلیمر‏
    این محصولات توسط شرکت صنعت پلیمر اهواز تولید می شود. این شرکت با هدف تولید مواد اولیه پوشش محصولات تولیدی گروه، شامل انواع لوله فولادی و سیم و کابل تاسیس گردید.
  • ‏سازه های فلزی‏
    این محصولات توسط شرکت سازه های فلزی و ماشین آلات صنعتی صفا ساخته می شود. ظرفیت تولید این کارخانه ۴۸۰۰۰ تن در سال می باشد.
  • ‏سیم و کابل‏
  • شرکت سیم و کابل اهواز با هدف تولید انواع سیم و کابل با استاندارد جهانی تاسیس شد.
  • ‏نوشت افزار‏
    این دسته از محصولات توسط شرکت صنعتی قلم خودکار صفا تولید می شود.
  • ‏صنایع غذایی‏
    شرکت غذایی کودک و بزرگسال حامیران تنها کارخانه زیر مجموعه صفا است که در صنایع غذایی فعالیت دارد.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش گروه صنعتی صفا را دارا می باشد.

جداول وزنی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.