کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس

کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس در سال ۱۳۹۵ و با ظرفیت تولیدی سالانه ۳۰۰ هزار تن در سال به بهره برداری رسید. این کارخانه با شعار تولید بومی و اشتغال پایدار گام موثری را در اشتغال آفرینی جوانان برداشت. این کارخانه که از نام غرورآفرین خلیج فارس در نام خود استفاده کرده است در حال حاضر به تولید میلگرد مشغول می باشد. میلگردهای این کارخانه به خارج از کشور نیز صادر می گردد. این کارخانه در نزدیکی فولاد خوزستان واقع شده است و برای تهیه مواد اولیه به راحتی توانایی دارد. با توجه به موقعیت جغرافیایی و هزینه حمل محصولات فولادی، خرید برای استان های جنوب و جنوب غرب ایران مناسب بوده و با توجه به کیفیت این محصول به صرفه می باشد.

هدف از راه اندازی این شرکت خودکفایی در تولید میلگرد فولادی در این منطقه بوده است. این محصول در حال حاضر با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت شامل شمش های درجه یک  GR60 به تولید میلگردهای آجدار آج دوکی و جناقی از سایز ۸ تا ۴۰ مشغول می باشد. میلگردهای تولیدی مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس دارای استاندارد ملی ایران ۳۲۳۲ ، ASTM A615  آمریکا و BS 4449 انگلستان می باشد که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به بازارهای خارجی نیز صادر می گردد.

ویژگی محصولات این کارخانه تولید محصولات با استحکام بالا و وزن مناسب می باشد. کنترل کیفی میلگردهای تولیدی در چند بخش شامل چهار سوی کاری انبار شمش، قفسه های نورد، آزمایشگاه و انبار محصول انجام می گیرد تا از کیفیت محصول تولیدی تحویلی به مشتری اطمینان حاصل گردد.

گواهینامه های فولاد آتیه خلیج فارس

براساس قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران واحد تولیدی آتیه خلیج فارس با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی شمار ۳۱۳۲ از علامت استاندارد ایران برای محصول میلگردهای فولادی گرم نوردیده برای تسلیح بتن با ویژگی آج ۴۰۰ ثبت گردیده است. همچنین میلگردهای تولیدی این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2015 در زمینه مدیریت کیفیت و گواهینامه OHSAS 18001:2007 در زمینه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی می باشد.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد آتیه خلیج فارس را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت میلگرد خلیج فارس

گالری تصاویر

گواهینامه ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.