وزن ورق فولاد کاویان

کارخانه فولاد کاویان در سال ۱۳۷۲ در شهر اهواز تاسیس شد. این کارخانه یکی از برترین تولیدکنندگان ورق های فولادی سنگین در کشورمان ایران می باشد. مجتمع فولاد کاویان تولیدکننده انواع ورق سیاه فابریک در سایزها و ضخامت های گوناگون می باشد.

ورق های تولید شده توسط مجتمع فولاد کاویان در ضخامت های ۸ تا ۴۰ و در ابعاد ۶۰۰۰*۱۲۵۰ و ۶۰۰۰*۱۵۰۰ می باشند. این ورق ها در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی، اتومبیل سازی، تولید انواع تانکر و مخازن کاربرد دارند.

این کارخانه به تولید محصولات فولادی در سایزهای بالا در بازار معروف است و از لحاظ قیمت، بسیار قیمت های نازل و خوبی دارد. در این کارخانه ورق تنها به صورت فابریک تولید می شود و از سایز ۸ میلی متر تا ۶۵ میلی متر ورق تولید می کند که عمده تولید آن تا ۴۰ میلی متر می باشد و سایزهای بالاتر فقط به صورت سفارشی در این کارخانه تولید می شود. کارخانه فولاد کاویان فقط در دو آنالیز st37 و st52 ورق را تولید می کند.

محاسبه وزن ورق کاویان از طریق ماشین حساب

۰ kg
۰ kg

طول و عرض شیت های فابریک کاویان تا سایز ۴۰ میلی متر، ۶۰۰۰*۱۲۵۰ (برحسب میلی متر) است.

آیا قصد خرید ورق دارید؟

ورق از جمله محصولاتی است که اهمیت دو چندانی در صنایع مختلف دارند. از این رو قیمت این محصول می تواند تاثیر بسزایی در محصولات تولید صنایع مختلف داشته باشد. اهن ملل به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آهن آلات، آخرین قیمت ورق را در صفحه قیمت ورق در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده است. شما می توانید با مراجعه به صفحه انواع ورق تولیدی کارخانه های مختلف را مشاهده کنید.

فرمول محاسبه وزن ورق فولاد کاویان

برای محاسبه وزن ورق فولاد کاویان از فرمول زیر استفاده می شود.

وزن ورق (کیلوگرم) = طول ورق (متر) * عرض ورق (متر) * ضخامت ورق (میلی متر) * چگالی ورق

وزن به دست آمده توسط فرمول بالا به صورت حدودی می باشد و وزن دقیق بعد از تحویل بار و با استفاده از باسکول به دست می آید. بنابراین برای محاسبه وزن ورق ابتدا باید حجم ورق را به دست آورید و در چگالی مخصوص ورق ضرب کنید.

از جدول اشتال ورق چه می دانید؟

محصول ورق در تولید محصولات مختلف استفاده می گردد از این رو محاسبه وزن آن در زمان خرید بسیار مهم است. جدول اشتال یکی از ملزومات تمام افراد در زمان خرید ورق به منظور محاسبه وزن ورق است. آهن ملل نیز تمامی این اطلاعات را در صفحه جدول اشتال ورق برای شما فراهم آورده است. شما می توانید با مراجعه به صفحه، بهراحتی وزن ورق مورد نظر خود را محاسبه کنید.

کاربرد جدول وزن ورق فولاد کاویان

برخی از خریداران محترم بر این باورند که به دلیل این که کالای ورق یک کالای تخصصی است، رسیدن به وزن آن دشوار می باشد. بر همین اساس، شما در صورت خرید تنها به صحبت های کارشناسان فروش حوزه آهن آلات اطمینان می کنید. این در صورتی است که شما می توانید با استفاده از فرمول محاسبه وزن ورق و یا با استفاده از جدول وزن ورق فولاد کاویان زیر در کم ترین زمان ممکن و با اطمینان کامل از استاندارد بودن وزن ورق و قیمت آن اطمینان حاصل نمایید.

مجموعه آهن ملل جدول وزن مربوط به ورق تولید شده توسط کارخانه فولاد کاویان را به صورت زیر برای شما خریداران عزیز طراحی نموده است، با مراجعه به جدول زیر می توانید در کم ترین زمان ممکن به اطلاعات دقیقی از وزن ورق فولاد کاویان دست یابید.

ضخامت ورق (mm)عرض (m)طول (m)وزن هر برگ (kg)
۳۱.۲۵۶۱۷۶.۶۳
۳۱.۵۶۲۱۱.۹۵
۴۱.۲۵۶۲۳۵.۵۰
۴۱.۵۶۲۸۲.۶۰
۴.۸۱.۵۶۳۳۹.۱۲
۵۱.۵۶۳۵۳.۲۵
۶۱.۵۶۴۲۳.۹۰
۸۱.۵۶۵۶۵.۲۰
۱۰۱.۵۶۷۰۶.۵۰
۱۲۱.۵۶۸۴۷.۸۰
۱۵۱.۵۶۱۰۵۹.۷۵
۲۰۱.۵۶۱۴۱۳
۲۵۱.۵۶۱۷۶۶.۲۵
۳۰۱.۵۶۲۱۱۹.۵۰
۳۵۱.۵۶۲۴۷۲.۷۵
۴۰۱.۵۶۲۸۲۶

سوالات متداول


وزن ورق (کیلوگرم) = طول ورق (متر) * عرض ورق (متر) * ضخامت ورق (میلی متر) * چگالی ورق


ورق تولید شده در این کارخانه تنها به صورت فابریک تولید می شود و از سایز ۸ میلی متر تا ۶۵ میلی متر ورق تولید می کند که عمده تولید آن تا ۴۰ میلی متر می باشد و سایزهای بالاتر فقط به صورت سفارشی در این کارخانه تولید می شود.