کارخانه صنعتی پرشین فولاد

گروه صنعتی پرشین فولاد در راستای نیاز صنایع عظیم کشور در امر ساخت و ساز انواع فولاد از قبیل بیلت، تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، گالوالوم و ورق رنگی، در سال ۱۳۶۵ در تهران تاسیس گردید. فعالیت اصلی گروه صنعتی پرشین فولاد از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید میلگرد با ظرفیت ۵۰۰.۰۰۰ تن در سال از لحاظ تکمیل بودن محصولات و طول های سفارشی در تاکستان قزوین شروع به کار کرد.

محصولات کارخانه پرشین فولاد

این کارخانه تولید انواع میلگردها را انجام می دهد. هم چنین برای ساخت پروفیل هم فعالیت دارد.

  • میلگرد A1

این میلگرد با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و  تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد بعنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتا بصورت صاف و بدون آج می باشد. این میلگرد برای آهنگری و تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است.و بطور کلی بعنوان یک میلگرد داکتیل شناخته میشود.

  • میلگرد A2

این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد بعنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که بصورت آجدار و عمدتا آج فنری شکل میباشد. این میلگرد برای عملیات ساختمانی و خصوصا خاموت زنی مناسب بوده و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن در صورت اجبار میسر بوده  که البته توصیه میشود در صورت امکان از جوشکاری آن پرهیز شود.

  • میلگرد A3

این میلگرد با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد بعنوان میلگرد خشک (ترد) مناسب عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی بوده که بصورت آجدار و عمدتا آج جناقی میباشد و اکیدا برای آهنگری و تغییر شکلهای فراوان با زوایای تند مناسب نبوده و همچنین به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نمیباشد.

  • میلگرد A4 (خیلی سخت)

میلگرد آج ۵۰۰ با تنش جاری ۵۰۰۰کیلوگرم برسانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۷۰۰۰کیلوگرم بر سانتی متر مربع میباشد.

میلگرد های آلیاژ سازی شده و ترمکس ( خنک کاری و برگشت تحت کنترل ) چیست؟
فرآیندهای تولید میلگرد در کشورهای پیشرفته جهان به روشهای مختلف می باشد . در استانداردهای معتبر دنیا برحسب شرایط اقلیمی هر کشور فرآیندهای تولید بطور کاملاً روشن و با لحاظ پارامترهای مختلف تحت کنترل قرار می گیرند.

صادرات محصولات کارخانه پرشین فولاد

این کارخانه به عنوان تولید کننده برتر کشور با صادرات سالانه ۵۰۰.۰۰۰ تن انواع میلگرد، آمادگی خود را جهت صادرات اعلام می دارد. کارخانه پرشین فولاد به کشورهای خاورمیانه، آفریقای شمالی، جنوبی و اروپا صادرات انجام می دهد.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش گروه صنعتی پرشین فولاد را دارا می باشد.

قیمت میلگرد پرشین فولاد

گواهینامه‌ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.