کارخانه صنعتی نیکان پروفیل

شرکت لوله و پروفیل نیکان در سال ۱۳۶۴ در اصفهان تاسیس شد. سال های زیادی انواع قوطی و پروفیل را تولید می‌کرد. اما در سال ۱۳۸۴ با هدف توسعه، ظرفیت کارخانه را ارتقا و محصولاتی مانند انواع پروفیل، قوطی، زهوار و چهارچوبی درب و … را تولید کرد. این کارخانه مجموعه‌ای عظیم می‌باشد که بخش زیادی از نیازهای داخلی را برطرف می‌نماید. این کارخانه فعالیت خود را از برش ورق و تولید پروفیل شروع کرد. سپس خطوط تولیدی خود را توسعه داد. بالا بودن کیفیت محصولات، تولید مطابق با استانداردها و مشتری مداری نام گروه صنعتی نیکان پروفیل را به عنوان یکی از کارخانه‌های خوش‌نام در کشور تبدیل کرده است.

مجموعه نیکان پروفیل شامل سه بخش مجزا به شرح زیر می باشد.

  1. شرک صنعتی نیکان پروفیل
  2. شرکت نیکان نورد اسپادانا
  3. شرکت نیکان صنعت اژیه

شرکت نیکان نورد اسپادانا

نیکان نورد اسپادانا از بخش های زیرمجموعه، مجموعه پروفیل نیکان می باشد که تقریبا دو دهه پس از کلنگ زنی مجموعه تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت. ماشین سازی نیکان نورد اسپادانا در سال ۱۳۸۲ با هدف خودکفایی کل مجموعه نیکان پروفیل اصفهان در زمینه تولید، قطعه سازی، نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات مربوطه فعالیت های خود را شکل داد. این بخش از کارخانه توانست در سال ۱۳۹۷ در زمره صادرکنندگان نمونه خطوط نورد به کشورهای اروپایی قرار گیرد و موجب افتخار برای ایران باشد.

شرکت نیکان صنعت اژیه

از دیگر زیرمجموعه های نیکان پروفیل اصفهان می توان به شرکت نیکان صنعت اژیه اشاره نمود. شرکت نیکان صنعت اژیه در جهت توسعه و ارتقاء محصولات فولادی خود در سال ۱۳۸۸  آغاز به کار نمود. این مجموعه در حال حاضر به ۵ خط تولیدی انواع محصولات فولادی از قبیل انواع قوطی و پروفیل با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن به صورت سالانه مجهز می باشد.

کارخانه پروفیل نیکان اصفهان

  • پروفیل فولادی در سایزهای گوناگون
  • زهوار
  • چهارچوب‌های فلزی
  • پروفیل و قوطی فولادی به صورت سبک
  • پروفیل‌های ساختمانی و صنعتی
  • قوطی‌های نیمه‌سنگین
  • و…

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش گروه صنعتی نیکان پروفیل را دارا می باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.