کارخانه نورد و پروفیل ساوه

نورد و پروفیل ساوه در ساوه سال ۱۳۵۴ به منظور تولید انواع لوله و پروفیل‌های فولادی تاسیس شد. این کارخانه با ظرفیت تولیدی ۵۰۰۰۰ تن در سال مشغول به کار می‌باشد. مدیریت این کارخانه همواره سعی خود را برای نفوذ به بازار‌های صادراتی، ارتقاء کیفی و کمی و افزایش تنوع تولیدات انجام می‌دهد.

هدف اصلی این کارخانه رسیدن به رضایت و اعتماد مشتریان می‌باشد. برای کسب این هدف، نیاز است کارخانه سیستم‌های مدیریت کیفیت محصولات را برای تطابق محصولات تولیدی با نیازهای مشتریان فراهم نماید.

محصولات نورد و پروفیل ساوه

  • پروفیل‌های درب و پنجره

این کارخانه تولید پروفیل‌های رایج درب و پنجره مطابق با استانداردهای ملی و همچنین پروفیل‌های درب و پنجره با سایزهای جدید برای بازارهای صادراتی انجام می دهد.

علاوه بر تولید پروفیل‌های رایج درب و پنجره مطابق استانداردهای موجود، این شرکت اقدام به ساخت پروفیل‌های درب و پنجره با سایزهای جدید برای بازارهای صادراتی نیز نموده است.

  • پروفیل‌های فرم‌دار صنعتی

این کارخانه انواع لوله و پروفیل برای مصارف مختلف را تولید می‌نماید. علاوه بر این توانایی ساخت پروفیل‌هایی مطابق با نیاز مشتریان را فراهم آورده است.

  • قوطی‌های مربع مستطیل صنعتی و ساختمانی

کاربرد این محصول در ساخت ماشین‌آلات صنعتی، سازه های تقویت کننده، ساخت قطعات اتومبیل و موتورسیکلت، درب و پنجره و ساختمان سازی می باشد. این محصول قابلیت فرم‌پذیری، جوش‌پذیری، مقاومت و دقت ابعادی و کیفیت سطحی عالی را دارد.

  • لوله های فولادی گاز خانگی و آبرسانی

لوله های آب و گاز استفاده شده در منازل به دو صورت سیاه و گالوانیزه و در سه دسته سبک، متوسط و سنگین قابل تولیدشدن هستند.

  • لوله های صنعتی

زمانی که استفاده از لوله های فولادی برای مکان هایی استفاده می شود که باید قابلیت فرم‌پذیری، مقاومت و دقت ابعادی و کیفیت سطحی عالی داشته باشند، بهتر است از لوله‌های صنعتی استفاده شود. در این کارخانه لوله های صنعتی از قطر خارجی ۱۰ – ۶۱۰ mm و از ضخامت ۰.۷ – ۲۰ mm تولید می‌شوند.

  • لوله های فولادی گاز شبکه

در این کارخانه امکان تولید لوله های شبکه سراسری و شهری از ضخامت ۲.۹ – ۲۰ mm و طول ۶ الی ۱۲ متری می‌باشد. انجام تست و آزمایش کیفیت روی این نوع لوله ها باعث شده است این لوله‌ها قابلیت استفاده در خطوط شبکه سراسری و شهری نفت و گاز، پتروشیمی و آبرسانی داشته باشند.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش نورد و پروفیل ساوه را دارا می باشد.

گواهینامه ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.