کارخانجات فولاد نطنز

کارخانه فولاد نطنز در اواخر دهه چهل در خیابان پامنار تهران با هدف فروش آهن آلات ساختمانی شروع به کار کرد. در اوایل دهه پنجاه، با تولید محصولات فولادی، کار خود را گسترش داد و مجتمع کارخانجات فولاد نطنز را تاسیس نمود. در این زمان تولید انواع مفتول های صنعتی، ساختمانی، آرماتوربندی و … را بر عهده داشت. در زمان اندکی توانست در بخش صنایع مفتولی، نقش مهمی را در بازار ایفا نماید. این کارخانه فعالیت خود را با هدف تولید انواع میلگرد صنعتی و ساختمانی در سال ۱۳۷۸ در شهرستان نطنز شروع و در بهمن ۱۳۸۲، فاز اول تولید خود را به بهره برداری رساند. این کارخانه تجهیزات خود را از شرکت دانیلی ایتالیا خریداری می نماید. شرکت فولاد نطنز توانسته است با تولید محصولات با کیفیت، نام تارک صنعت فولاد کشور را برای خود ماندگار نماید.

محصولات شرکت فولاد نطنز

در کارخانه فولاد نطنز میلگردهای ساده و آجدارA2 , A3  و strong> A4</strong از سایز ۸ تا ۳۲ میلیمتر به صورت شاخه ای تولید می شود. این کارخانه پس از سال ها فعالیت، با راه اندازی واحدهای فولادسازی، تولید میلگردهای با قطر و استحکام بالا با گرید A4 را در دستور کار خود قرار داد. برای تولید این میلگردها به دلیل کم بودن شمش های با عناصر آلیاژی میسرو، با راه اندازی واحدهای فولادسازی توانست میلگردهای با استحکام کششی مناسب و داکتیلیته کافی تولید نماید.

صنایع فولاد نطنز با توان تولید کلاف و میلگرد از سایز ۵/۶ تا ۳۲ یکی از بزرگترین و متنوع ترین سبدهای تولید را در اختیار مشتریان قرار می دهد. از مزیت های مهم این کارخانه امکان تولید شمش،کلاف و میلگرد آلیاژی با توجه به سفارش مشتری می باشد. کلاف های تولید شده در این کارخانه دارای گواهینامه از نظر کیفی می باشد. در آزمایشگاه های این کارخانه انواع مواد اولیه وارد شده به مجموعه نظارت دقیق می شود.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش کارخانجات فولاد نطنز را دارا می باشد.

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.