کارخانه فولاد هشترود (فولاد سازان دقیقی تبریز)

کارخانه فولاد هشترود در سال ۱۳۸۵ در شهرستان هشترود استان تبریز تاسیس شد. این منطقه به دلیل شرایط و موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در نزدیکی راه های ارتباطی برای حمل و نقل آسانتر، مکان مناسبی برای تاسیس کارخانه فولادی بود.

  • تولید کننده انواع میلگردهای فولادی

میلگرد فولاد هشترود در دو گرید A2 و A3 از سایز ۸ الی ۲۰ مطابق با استانداردهای روز تولید می شوند. میلگردهای A2 اغلب به منظور استفاده در عملیات عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از محصولات فولادی نسبتا ترد و نیمه خشک بوده بر همین اساس توصیه می کنیم تا حد امکان از انجام عملیات جوشکاری روی سطح آن جلوگیری شود. روال و ممنوعیت جوشکاری در خصوص میلگردهای گرید A3 هشترود نیز دقیقا به همین منوال است گرید A3 محصولی خشک و بسیار شکننده است بنابراین عملیات خم و باز خم روی آن کاملا ممنوع بوده و حتی برای اتصال میلگردها در ستون بندی و… بهتر است از ابزار آلات مربوطه به جای جوشکاری کمک گرفته شود.

برای تشخیص گرید محصول باید به آج های حک شده روی شاخه ها توجه کرد. A2 دارای آج های مارپیچی دور تا دور شاخه می باشد. A3 دارای آج های جناغی شکل هفت هشتی می باشد.

  • میلگرد آجدار
  • مقاطع فولادی
  • تیرآهن
  • نبشی

کارخانه هشترود زمینه ساز اشتغال ۲۴۰۰ نفر نیرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم می باشد. بیان شده که با بهره برداری از خطوط تولیدی جدید، تعداد ۵۰۰ نفر نیرو به پرسنل اضافه خواهند شد.

از اهداف کارخانه هشترود تامین نیازهای بازار داخلی کشور می باشد. ولی با توجه به سرعت رشد و پیشرفت کارخانه، احتمال می رود که در آینده شاهد این باشیم که به کشورهای منطقه صادرات داشته باشد.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد هشترود (فولاد سازان دقیقی تبریز) را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت میلگرد هشترود

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.