کارخانه فولاد ناب تبریز

کارخانه فولاد ناب تبریز در سال ۱۳۸۲ در ۳۵ کیلومتری غرب تبریز تاسیس شد. در طی یک سال خطوط تولید راه اندازی شد و در تابستان ۱۳۸۴ تولید خود را به صورت آزمایشی شروع کرد. این کارخانه با اشتغال ۴۰۰ نفر پرسنل کارآزموده و در دو شیفت کاری در دو خط ۱ و ۲ مشغول به تولید می باشد. ظرفیت تولیدی سالانه ۴۵۰۰۰۰ تن می باشد.

این کارخانه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی ساختمانی محسوب می شود. تولیدات این کارخانه بر اساس استانداردهای ملی و جهانی می باشد. این کارخانه با تولیدات خود توانسته نامی نیک و شناخته شده در بین مشتریان و مصرف کنندگان در اقصی نقاط داخل کشور به دست آورد.

محصولات کارخانه فولاد ناب تبریز

  • تیرآهن

تیرآهن ناب تبریز با استانداردهای ISIRI 16348 ،ISIRI 1791 ،DIN EN 10056-1 :۱۹۹۸ و GOST 8510:1986 تولید و ارائه می شود. تیرآهن های نیمه سبک و سنگین اروپایی در دسته های ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ عرضه می شوند.

  • ناودانی

ناودانی های تولید این کارخانه بر اساس استانداردهای ISIRI 4477-1 ،DIN EN 1026-1:۲۰۰۹ و GOST 8240-1997 تولید می شوند. ناودانی های سبک و سنگین اروپائی بر اساس سایزهای ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰ و ۱۶۰ می باشند.

  • نبشی

نبشی های بال مساوی شیبدار این کارخانه بر اساس استاندارد ISIRI 13968 ،DIN EN 10056-1 :1998 و GOST 8510:1986 تولید می شوند. سایز این نبشی ها از ۲۵ تا ۱۰۰ متغیر می باشد.

خطوط تولید فولاد ناب تبریز

خطوط تولید فولاد ناب تبریز عبارت است از:
– کوره های پیش گرم
– بسترهای خنک کننده
– استندهای نورد
– تجهیزات عملیات نهایی
– ماشین های تابگیری
– بسته بندی اتوماتیک

چشم اندازهای شرکت ناب تبریز

از چشم اندازهای شرکت ناب تبریز عبارت است از: تبدیل به بزرگترین تولیدات فولادی کشور، سرآمدی در کیفیت محصولات فولادی و توانایی عرضه محصولات جدید با استانداردهای بین المللی.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد ناب تبریز را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت تیرآهن ناب تبریز

قیمت نبشی ناب تبریز

جداول وزنی

وزن تیرآهن

وزن نبشی ۶ متری و ۱۲ متری

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.