کارخانه فولاد جاوید بناب

شرکت فولاد جاوید بناب سال ۱۳۸۳ در استان آذربایجان شرقی تاسیس شد. این کارخانه با هدف تولید انواع نبشی و پروفیل‌های ساختمانی شروع به کار کرد. نبشی تولید شده توسط این کارخانه در کمترین زمان ممکن توانست رتبه بالایی در بین تولیدکنندگان بگیرد.

محصولات شرکت فولاد جاوید بناب

از مهمترین محصولات این کارخانه نبشی می‌باشد. این محصولات به روش نورد گرم تولید می‌شوند. نبشی‎‌ها از مهمترین مقاطع مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز می‌باشند. کاربردهای نبشی برای اتصال پل‌ها به ستون‌ها، ساخت چهارچوب درهای آهنی، قالب‌های فلزی، اتصالات تیرآهن‌ها به بیم‌های باربر و ساخت سازه‌های فلزی می‌باشد. انواع نبشی به دو دسته بال مساوی و بال نامساوی تقسیم می‌شوند. نامگذاری این محصولات به دلیل طول بال‌ها و ضخامت بال‌ها می‌باشد.

در این کارخانه معمولا نبشی‌هایی با ضخامت ۳-۸ میلیمتر تولید می‌شود. اگر نبشی به روش نورد گرم تولید شود، به این محصولا اصطلاحا نبشی فابریک می‌گویند. در تولید این نوع نبشی ابتدا شمش فولادی با ابعاد مشخص به درون گوره های حرارتی نورد ریخته می‌شوند و بعد از این که به دمای مشخصی رسید، از استندهای مخصوصی عبور داده می‌شوند که مقطع آن کم شود و طول آن زیاد. در مرحله آخر با عبور از قفسه‌های نورد میانی و پایانی به نبشی مورد نظر تبدیل می‌شود. محصول تولیدی در ابعاد مشخص برش داده شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد جاوید بناب را دارا می باشد.

قیمت نبشی فولاد جاوید بناب

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.