کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان در اواخر سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت بیش از ۲۰ هزار مترمربع در شهرستان رشت تاسیس و در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردید. هدف از تاسیس و راه اندازی این کارخانه تولید انواع میلگرد ساختمانی در سایز متنوع ۸ الی ۳۲ میلی متر می باشد. ویژگی ها و مزایای این کارخانه، شرکت های زیر مجموعه و محصولات کارخانه فولاد آناهینا را در ادامه مقاله آهن ملل معرفی می کنیم.

معرفی کارخانه آناهیتا گیلان

شرکت فولاد آناهیتا گیلان (سهامی خاص) در اواخر سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۲۰۹۰۸ متر مربع در شهرک صنعتی شهرستان رشت تاسیس گردید. در طی سال های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ خرید ماشین آلات صنعتی و راه اندازی آن به انجام رسید و در سال ۱۳۹۲ تولید آزمایشی این شرکت آغاز شد. سرانجام کارخانه فولاد آناهیتا گیلان در شهریور ماه ۱۳۹۳ با ظرفیت تولید سالانه ۳۲۰ هزار تن به بهره برداری رسید. میلگردهای تولیدی کارخانه آناهیتا گیلان منطبق بر استاندراد ملی ایران ۳۱۳۲  ISIRI می باشند. همچنین این کارخانه در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت نشان شایسته ملی ایران و کسب لوح ۵ ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.

ویژگی و مزایا کارخانه آناهیتا گیلان

از جمله مهم ترین ویژگی های کارخانه فولاد آناهیتا گیلان می توان به راه اندازی ناوگان حمل و نقل این مجموعه تحت عنوان آرمان بار گیل اشاره کرد. حمل و نقل آرمان بار گیل جهت تسریع حمل و بارگیری سفـارشات به تمام نقاط کشور و درکوتاه ترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی شروع به فعالیت نمود.

کارخانه ها و شرکت های زیر مجموعه مجتمع آناهیتا گیلان

کارخانه های زیر مجموعه فولاد آناهیتا گیلان

مجتمع فولاد آناهینا گیلان دارای دو زیر مجموعه تولیدی به نام های مجتمع ذوب آهن درفک شمال و شرکت پروفیل کارآفرینان نسیم گیلان می باشد که تولید انواع میلگرد را انجام می دهند. همچنین  این کارخانه با بهره گیری از ناوگان حمل و نقل آرمان بار گیل، حمل و نقل سفارشات را در سریع ترین زمان انجام می دهد.

۱- مجتمع ذوب آهن درفک شمال

این مجتمع که در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار واقع در شهرک صنعتی رشت می باشد در سال ۱۳۹۶ جهت پشتیبانی از مواد اولیه فولاد آناهیتا گیلان خریداری شد. در ادامه دو کوره القایی ۳۰ تنی خریداری شد و در طی ۲ سال نصب و راه اندازی گردید و در نهایت مجتمع ذوب آهن درفک شمال در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید. ایـن مـجتمع حدودا ۸۰ درصد مواد اولیه فولاد آناهیتا گیلان،که شمش فولادی می باشد را تامین می نماید. همچنین در آینده پروژه دیگری برای تامین مواد اولیه ذوب در دست اقدام خواهد بود.

۲- شرکت پروفیل کارآفرینان نسیم گیلان

این شرکت ابتدا در سال ۱۳۸۲ و با هدف تولید لوله و پروفیل فولادی به بهره برداری رسید، اما به دلیل تحریم های موجود و عدم دسترسی به مواد اولیه به عنوان یکی از واحد های غیرفعال در نظرگرفته می شود تا اینکه در سال ۱۳۹۲ توسط سهام داران فـولاد آناهیتا گیلان خریداری و با تجهیز ماشین آلات جدید و به روز اقدام به تولیدات لوله و پروفیل فولادی نمود. تولیدات این شرکت در مجموعه ۲۴ نوع محصول می باشد که از جمله این تولیدات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروفیل قوطی مربع و مستطیل
  • لوله های فولادی داربستی
  • پروفیل درب، پنجره و زهوار
  • پروفیل چارچوب فلزی یا فرانسوی

۳- شرکت حمل و نقل آرمان بار گیل

تاسیس ناوگان حمل و نقل آرمان بار گیل یکی از مهم ترین مزیت های کارخانه فولاد آناهیتا گیلان است که با هدف سرعت بخشیدن به حمل و بارگیری سفارشات مشتریان از شرکت آناهیتا گیلان و کارآفرینان نسیم گیلان به تمام نقاط کشور راه اندازی گردید.

محصولات کارخانه آناهیتا گیلان

انواع محصولات کارخانه فولاد آناهیتا گیلان انواع میلگردهای آجدار A2، A3 و A4 می باشد که تحت استاندارد ملی ایران شماره ۳۱۳۲ برگرفته از از استاندارد GOST 5781 روسیه تولید می شوند.

علامت اختصاری میلگرد آناهیتا گیلان

میلگردهای تولیدی این کارخانه با حک علامت اختصاری AG بر روی میلگرد قابل شناسایی هستند. در زیر انواع میلگردهای تولیدی کارخانه فولاد آناهیتا گیلان و علامت اختصاری آن ها را مشاهده می کنید.

علامت اختصاری میلگرد میلگرد آناهیتا گیلان

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد آناهیتا گیلان را دارا می باشد. قیمت روز میلگرد آناهیتا گیلان را در لینک زیر مشاهده نمایید.

محصولات کارخانه

جدول وزنی

گواهی نامه

گالری تصاویر

فولاد آناهیتا گیلان
فولاد آناهیتا گیلان
فولاد آناهیتا گیلان
فولاد آناهیتا گیلان
فولاد آناهیتا گیلان
فولاد آناهیتا گیلان

6 دیدگاه
  1. سولماز می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    جدول وزن میلگرد آناهیتا گیلان رو از کجا ببینم؟

    1. فاطمه احمدی می گوید

      سلام وقتتون بخیر
      در انتهای متن معرفی کارخانه، لینک وزن میلگرد را قرار داده ایم، اما می توانید در صفحه قیمت میلگرد آناهیتا گیلان نیز وزن انواع سایزهای آن را مشاهده کنید.

  2. علیپور می گوید

    سلام، قیمت میلگرد آناهیتا گیلان امروز که گذاشتید آپدیته؟

    1. فاطمه احمدی می گوید

      سلام وقتتون بخیر
      بله قیمت میلگردهای کارخانه آماهیتا گیلان و سایرکارخانه های تولید میلگرد به صورت روزانه آپدیت می شود و جدیدترین قیمت ها درج می شود.

  3. فرهاد محمدی می گوید

    مدیر عامل فولاد آناهیتا گیلان چه کسی هست؟

    1. فاطمه احمدی می گوید

      سلام، آقای حاج کریم سلیمی مدیر عامل فولاد آناهیتا گیلان هستن.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.