کارخانه نورد و لوله سمنان

شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان سال ۱۳۷۲ در سمنان تاسیس شد. این شرکت با هدف تولید انواع لوله از سایز ۲/۱ الی ۸ اینچ و انواع قوطی و پروفیل شروع به کار کرد. چند سال بعد با تاسیس کارخانه تولید لوله گالوانیزه، همچنین راه‌اندازی کارخانه دیگری به منظور تولید انواع لوله‌ های سایز بالا از سایز ۱۰ الی ۴۰ اینچ اقدام نمود. در سال ۱۳۸۵ با راه‌ اندازی خطوط تولید ورق گالوانیزه از ضخامت ۰.۲۵ الی ۳ میلی‌متر در دو خط تولید و نیز ورق رنگی از ضخامت ۰.۲۵ الی ۱.۲۵ میلی‌متر توانایی‌های خود را در زمینه کمی و کیفی و همچنین تنوع محصولات به اثبات رسانید.

شرکت نورد و لوله سمنان از ۴ کارخانه مجزا تشکیل شده است که ظرفیت تولید کارخانه انواع لوله، قوطی و پروفیل ۷۲۰۰۰۰ تن، کارخانه لوله گالوانیزه ۱۵۰۰۰۰ تن، کارخانه که شامل دو خط تولید ورق گالوانیزه می‌باشد مجموعاٌ ۳۹۰۰۰۰ تن و کارخانه خط تولید ورق رنگی ۱۵۰۰۰۰ تن در سال می‌باشد.

حدود ۵۳۳ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار می‌باشند.

محصولات کارخانجات نورد و لوله سمنان

  • ورق گالوانیزه و رنگی

تولید ورق گالوانیزه با قابلیت تولید ضخامت‌های ۰.۲۵ تا ۳ میلی‌متر و عرض ۱۲۵۰-۸۰۰ میلی‌متر و نیز ورق رنگی با ضخامت‌های گوناگون از ۰.۲۵ تا ۱.۲ میلی‌متر با عرض ۱۲۵۰-۸۰۰ میلی‌متر به همراه انواع ورق‌های شیت شده، کرکره سینوسی و ذوزنقه ای انجام می‌شود.

  • لوله‌ های گالوانیزه

تولید لوله‌های گالوانیزه به قطر ۲/۱ الی ۳۴ اینچ با کیفیت بالا قابل انجام است.

  • لوله‌ های سایز پایین، قوطی و پروفیل

تولید لوله‌های سایز پایین از قطر ۲/۱ الی ۸ اینچ و ضخامت‌های متفاوت با روش جوش مقاومت الکتریکی قابل انجام است. همچنین این مجموعه قادر به تولید انواع قوطی فلزی مربع و مستطیل با استاندارد کارخانه ای می باشد.

  • لوله‌ های سایز بالا

لوله های سایز بالا از قطر ۸ الی ۴۰ اینچ با ضخامت های متفاوت به روش جوش مقاومت الکتریکی و نیز زیرپودری تولید می‌شود.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش شرکت نورد و لوله سمنان را دارا می باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.