کارخانه نورد لوله خاورمیانه

کارخانه نورد لوله خاورمیانه سال ۱۳۹۳ در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه تاسیس شد. این کارخانه تولید انواع لوله اسپیرال، صنعتی، آب، گاز، پروفیل شکل گرفته و چهارچوب در و پنجره را انجام می‌دهد. تامین مواد اولیه مورد نیاز کشور و همسایگان مانند عراق، ارمنستان، ترکمنستان و … از اهداف شرکت می‌باشد. این کارخانه از زیرمجموعه‌های گروه فولاد ارومیه می‌باشد.

محصولات گروه صنعتی لوله خاورمیانه

  • لوله اسپیرال

لوله‌های اسپیرال عموما برای مصارف آبرسانی و گازرسانی در سایزهای مختلف تولید می‌گردند. این محصول در شاخه‌های ۶ تا ۱۲ متری و در ضخامت‌های متفاوت موجود می‌باشند.

  • لوله صنعتی

لوله‌های صنعتی در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید و برای انتقال سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات از ورق‌هایی با ضخامت ۲ میلی‌متر به بالا تولید می‌شوند و مقاومت خمشی و پیچشی مطلوبی دارند.

  • لوله آب

از انواع لوله‌های آب تولیدی توسط نورد لوله خاورمیانه می‌توان به لوله‌های گالوانیزه اشاره نمود که در طرح‌ها و ابعاد مختلف تولید و روانه بازار مصرف می‌گردند.

  • لوله گاز و لوله‌های توزیع گاز

این لوله‌ها در ساختمان‌های مسکونی، سوله‌های صنعتی، پالایشگاه، پتروشیمی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. از لوله گاز جهت لوله‌کشی سیستم‌های هوای فشرده و هیدرولیک استفاده می‌شود و عموما از جنس گالوانیزه هستند. شرکت نورد لوله خاورمیانه به تولید انواع لوله گاز در ابعاد مختلف مشغول می‌باشد.

  • پروفیل‌های شکل گرفته

انواع پروفیل در شکل‌ها، ابعاد و اندازه‌های مختلف برای کاربردهای متفاوت در شرکت نورد لوله خاورمیانه تولید و روانه بازار مصرف می‌گردد.

  • چارچوب‌های در و پنجره

انواع پروفیل جهت استفاده در چارچوب در و پنجره در این شرکت تولید می‌گردد.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش نورد لوله خاورمیانه را دارا می باشد.

جداول وزنی

وزن انواع لوله فولادی

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.