کارخانه نواندیشان دورود

کارخانه نواندیشان دورود سال ۱۳۸۰ در لرستان تاسیس شد. این کارخانه با هدف ساخت گالوانیزه گرم، برج‌های انتقال نیرو و مخابراتی، پایه‌های روشنایی، گاردریل و علائم ترافیکی راه‌ها شروع به کار کرد. با توجه به نیاز کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان، کارگاه ساخت پایه‌های انتقال نیرو ۱۱ کیلو ولت مدور و مشبک را راه‌اندازی کرد.

محصولات نواندیشان دورود

  • تجهیزات روشنایی

برج نوری: برج نوری جهت تامین روشنایی محیط‌های باز گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. برج‌های تولیدی دارای ساختار ۸ و ۱۲ و ۱۶ وجهی بوده و از جنس ورق ST37 می‌باشد.
برج استادیومی: این محصول جهت تامین روشنایی میادین ورزشی و استادیوم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی برج‌ها در دو نوع هد ثابت و متحرک می‌باشد.
پایه پرچم: پایه پرچم جهت تزئین پل‌ها و میادین مورد استفاده قرار می گیرد و در ارتفاع ۳ تا ۷۵ متری به صورت لوله‌ای پرسی و چند وجهی تولید می‌گردد.
پایه چراغ‌های خیابانی: این محصول جهت تامین روشنایی بلوارها و اتوبان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • دکل‌های انتقال نیرو

این شرکت دارای کارگاه تولید پایه‌های انتقال نیرو ۱۱ کیلو ولت مشبک و مدور به روش پرس گرم می‌باشد و هم اکنون محصولات خود را به کشورهای همجوار صادر می‌نماید.

  • گاردریل‌های جاده‌ای

یکی از محصولات تولیدی شرکت نواندیشان گاردریل جاده‌ای بوده که در کشورهای ایران و عراق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در بزرگراه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • گالوانیزه گرم

ایجاد گالوانیزه گرم بر روی قطعات فولادی یکی از خدمات عمده این شرکت می‌باشد. گالوانیزاسیون گرم یک روش پوشش‌دهی به وسیله فلز روی بوده که در جهت جلوگیری از خوردگی استفاده می‌شود.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش شرکت نواندیشان دورود را دارا می باشد.

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.