کارخانه لوله و پروفیل رضا

کارخانه لوله و پروفیل رضا در شهرک صنعتی آمل واقع شده است. این کارخانه در زمینه تولید انواع لوله فعالیت می‌نماید. با بهره‌گیری از کادری متعهد، دستیابی به دانش روز دنیا و تولید لوله‌های درزدار توانسته است محصولاتی با کیفیت ممتاز به بازار ارائه نماید و باعث جلب اعتماد مشتریان خود شود. این کارخانه مفتخر است به عنوان تنها تامین کننده لوله‌های پوشش دار ( آلومینایز و گالوانیزه ) در ایران، تامین کننده لوله های آلومینایز برای سازندگان اگزوز در صنعت خودروی ایران و لوله های گالوانیزه جهت گلخانه های صنعتی، دستگاههای خوراک دام و طیور و کانالهای عبور سیم برق باشد.

محصولات لوله و پروفیل رضا

لوله و پروفیل فولادی

این محصول از ورق روغنی تولید می‌شود. موارد مصرف آن صنایع خودروسازی، مبلمان اداری، وسایل خانگی و موتور سیکلت و دوچرخه می‌باشد.

لوله و پروفیل گالوانیزه

این محصول با پوششی از فلز روی آغشته شده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی از خود نشان می دهد. کاربردهای آن برای انتقال حرارت، گاز و آب و استفاده در صنایع مهم می‌باشد.

لوله آلومینایز

لوله هایی دارای پوشش آلومینیوم می‌باشد. کاربرد آن در موارد شیمیایی، محیط کارخانه، بسته بندی روکش های قرص و مواد غذایی، مصارف ساختمانی، ساخت کالاهای بادوام و صنعت هوا فضا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این لوله‌ها به دلیل وزن سبک و مقاومت بالا برای سوخت رسانی و انتقال روغن مورد استفاده قرار می گیرد.

این کارخانه علاوه بر فعالیت در بازار داخلی، محصولات تولیدی خود را به شرکت های سازنده اگزوز خودرو و مبلمان اداری در ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی صادر می نماید.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش شرکت لوله و پروفیل رضا را دارا می باشد.

جداول وزنی

وزن انواع لوله فولادی

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.