کارخانه فولاد غرب آسیا

کارخانه فولاد غرب آسیا در سال ۱۳۸۳ در نزدیکی قم شروع به کار کرد. این کارخانه دارای ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن مقاطع می باشد. از اهداف این کارخانه، بالا بردن ظرفیت تولید تا حد یک میلیون تن انواع ورق سرد و پوشش دار است.

انواع خطوط تولیدی این شرکت شامل واحد اسیدشویی، واحد احیا اسید، خط نورد سرد تک قفسه ای با عرض ۱۷۰۰ میلی متر، خط نورد سرد تک قفسه ای با عرض ۱۲۷۰ میلی متر، خط شستشوی الکترولیتیک، خط عملیات حرارتی، خط نورد پوسته ای، خط بازرسی و اصلاح کلاف، خط بسته بندی، آزمایشگاه، واحد تولید نیتروژن، واحد تولید هیدروژن، واحد تولید هوای فشرده، واحد تولید بخار، کارگاه تعمیرات غلتک، تعمیرگاه مرکزی، واحد تولید آب RO و DM می باشد.

  • کلاف اسید شویی شده

این کلاف ها دارای عرض حداقل ۶۵۰ میلیمتر و حداکثر ۱۷۰۰-۱۲۵۰ میلیمتر با لبه نوردی و ۱۶۷۰-۱۲۲۰ میلیمتر در حالت لبه زنی شده است. ضخامت این کلاف ها بین حداقل ۵/۲-۵/۱ میلیمتر و حداکثر ۵ – ۹۹/۱ میلیمتر است. کاربرد این کلاف ها بیشتر در موارد ساختمانی می باشد.

  • کلاف خام

کلاف های خام تولید این کارخانه دارای عرض حداقل ۱۶۰۰-۶۵۰ و حداقل ۱۶۵۰-۶۹۹ میلیمتر است. وزن این نوع از کلاف ها حداقل ۱۶-۶ و حداکثر ۲۹-۱۲ میلیمتر است. این کلاف ها به صورت لبه دار تولید و به بازار ارائه می شود.

  • کلاف اسکین پاس شده

این نوع کلاف در این کارخانه در گریدهای ST12،ST13 و ST14 تولید می شوند. این کلاف ها در اشکال براق، نیمه براق، معمولی، مات و زبر تولید می شوند. در صنایع مختلف از جمله در تولید مبلمان، بشکه، رادیاتور اتومبیل، لعاب کاری کاربرد دارند.این کلاف ها با عرض حداقل ۶۵۰ و حداکثر ۱۶۷۰-۱۰۵۰ لبه دار و ۱۶۵۰-۱۰۳۰ لبه زنی شده و با ضخامت حداکثر ۵/۲-۳۹/۰ و حداقل ۲-۲/۰ میلیمتر هستند.

  • کلاف اصلاح و بازرسی شده

این کلاف‌های فولادی در گریدهای ST12،ST13و ST14 تهیه و تولید می شود. دارای حداکثر عرض لبه زنی شده ۱۵۰۰- ۱۰۳۰ و حداقل ۶۵۰ میلیمتر است. ضخامت این کلاف ها حداکثر ۲-۳۹/۰ و حاقل ۱-۳/۰ میلیمتر است.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد غرب آسیا را دارا می باشد.

گواهینامه ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.