کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان با نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در سال ۱۳۷۴ در ۱۴ کیلومتری شرق شهرستان کاشان تاسیس شد. در سال ۱۳۷۹ به بهره برداری رسید. این کارخانه با هدف تولید ورق گالوانیزه شروع به کار کرد. خط تولید گالوانیزه این کارخانه با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار تن شروع به کار کرد. ضخامت های ورق گالوانیزه در حدود ۰/۲۵-۱/۲۵ میلیمتر و عرض ۶۰۰ الی ۱۲۵۰ میلیمتر تولید می شوند. در حال حاضر با ظرفیت تولید ۱۳۰ هزار تن در سال به کار خود ادامه می دهد. این کارخانه اولین تولیدکننده ورق گالوانیزه گرم در ایران می باشد. خطوط موجود در شرکت شامل اسیدشویی، نورد سرد و رفت برگشتی، آنیل، گالوانیزه گرم مداوم، برش عرضی و فرم دهی ورق می باشد.

موقعیت قرارگیری و جغرافیایی شرکت، دسترسی آسان به جاده ریلی و ترانزیتی، فاصله ۶۰۰ متری تا ریل راه آهن و فاصله ۱۸۰۰ متری تا جاده ترانزیت و قرارگرفتن در مرکز ایران از ویژگی‌های  مهم این شرکت است.

محصولات فولاد امیر کبیر کاشان

  • ورق گالوانیزه

در فولاد امیرکبیر کاشان، به منظور حفاظت سطح ورق های گالوانیزه، از روش عملیات شیمیایی کروماته استفاده می شود. انجام این عملیات سطح ورق گالونیزه را در برابر رطوبت محافظت می نماید. وزن کروماته استفاده شده برای پوشش ورق ۱۵ تا ۲۰ میلیمتر بر مترمربع در دو طرف ورق می باشد.

  • ورق آنیل شده

محصولات ورق آنیل شده فولاد امیرکبیر کاشان تنها در قالب کلاف عرضه می شوند.

  • ورق فولادی

ورق فولادی امیرکبیر کاشان تنها در قالب کلاف عرضه می شود.

  • ورق اسیدشویی شده

ورق اسید شویی شده امیرکبیر کاشان تنها در قالب کلاف عرضه می شود.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد امیرکبیر کاشان را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت ورق گالوانیزه کاشان

گالری تصاویر

گواهینامه ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.