کارخانه صنایع هفت الماس قزوین

صنایع هفت الماس در سال ۱۳۷۵ در نزدیکی استان قزوین تاسیس شد. این کارخانه در سال ۱۳۸۰ شروع و در سال ۱۳۸۲ با ظرفیت اسمی سالانه ۱۰۰۰۰۰ تن ورق گالوانیزه به بهره برداری رسید. این کارخانه با تولید ورق گالوانیزه، سهم زیادی از نیاز داخلی را برطرف کرده است. این کارخانه با دریافت لوح تقدیر از وزیر محترم صنایع و معادن به عنوان واحد نمونه صنعتی، دومین تولید کننده ورق گالوانیزه در کشور محسوب می شود. شرکت هفت الماس سهم بسزایی جهت اشتغال زایی در منطقه و توسعه خودکفایی در صنعت اقتصادی کشور دارا می باشد. این کارخانه برای نشان دادن کیفیت محصولات خود، گواهی و استاندارد ملی را دریافت کرده است.

این کارخانه با آزمایش های متعدد که روی انواع ورق و مقاطع فولادی، گالوانیزه انجام می دهد، محصولات را از نظر صحت کیفیت بررسی می کند.

  • ورق اسیدشویی‌شده

این محصولات در عملیات نورد گرم دارای سطحی با پوسته های اکسیدی می شود که وجود این پوسته ها باعث ناهمگونی در ضخامت در سطح ورق می شود. اما طی فرآیندی که اسیدشویی نام دارد، این پوسته ها جدا شده و به کیفیت مناسب می رسد. این ورق ها به صورت کلاف به بازار ارائه می شود.

  • ورق نوردسرد

این ورق ها طی فرآیندی که به نام نورد سرد نامیده می شود، از ورق فولادی نورد گرم پس از پوسته زدایی تولید می شود. تولیدات ورق نورد سرد شرکت هفت الماس شامل ورق فولاد ساده کربنی نورد سرد شده (Reverse Mill)، نورد پوسته‌ای (تنظیم زبری سطح ورق)، تسطیح ورق و اعمال روغن محافظ (به منظور افزایش ماندگاری محصول) با شرایط مشخص و قابل انتخاب می باشد. این ورق ها به شکل های کلاف، ورق مسطح، ورق فرم دار و کلاف نواری شده به بازار عرضه می شود.

  • ورق گالوانیزه

این نوع ورق ها به صورت گسترده در زندگی روزمره ما کاربرد دارند. در صنایع مختلف از قبیل ساختمانی، عمرانی، الکتریکی، خودروسازی و لوازم خانگی و … به صورت گسترده استفاده می شوند. تولید این ورق ها مطابق با استانداردهای جهانی می باشد، به همین دلیل باعث تمایز این شرکت با رقیبان آن شده است. ورق های گالوانیزه تولیدی این شرکت به صورت کلاف، ورق مسطح، ورق فرم دار و کلاف نواری شده به بازار عرضه می شود.

  • ورق گالوالوم

این ورق ها در واقع ورق های فولادی می باشند که مانند ورق های گالوانیزه با یک پوشش محافظ پوشیده شده اند. اما در این نوع ورق فلز پوشش داده شده دارای ترکیب متفاوتی می باشد. تولید این ورق ها در این شرکت به صورت غوطه وری و طی فرآیند آنیل پیوسته تولید می شوند. این محصولات به دلیل ظاهر نقره ای زیبایی که دارد و ماندگاری طولانی مدت، امروزه در صنایع مختلف کاربرد وسیعی دارند. این ورق ها به صورت کلاف، ورق مسطح و ورق فرم دار و کلاف نواری شده به بازار عرضه می شود.

  • گالوالوم رنگی

ورق های رنگی با تنوع رنگی نامحدود و به درخواست مشتری تولید می شوند. این ورق ها با ضخامت های ۰/۲ تا ۱/۲۵ میلی متر و عرض های مختلف تا ۱۲۵۰ میلی متر، ضخامت پوشش ( زیر لایه ) تا ۲۰۰ گرم بر متر مربع می باشند. پس از اینکه دو طرف ورق با رنگ به کمک غلتک به صورت یکنواخت پخش شد، در کوره پخته می شوند. به دلیل دقت زیادی که برای رنگ این ورق ها انجام می گردد، دارای ظاهری یکنواخت و زیبا هستند. این ورق ها از نظر دوام پذیری، مقاومت بالایی در برابر محیط های خورنده دارا هستند. همچنین دارای انعطاف پذیری بالایی دارند. این ورق ها به صورت کلاف، ورق مسطح و ورق فرم دار به بازار عرضه می شود.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش صنایع هفت الماس قزوین را دارا می باشد.

قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.