کارخانه صبا فولاد منظومه

کارخانه صبا فولاد منظومه سال ۱۳۸۹ در اصفهان تاسیس شد. در این مجتمع حدود ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند. با استفاده از تجهیزات به روز و نیروهای متخصص، محصولات با کیفیت تولید می‌شود. با تولید محصولات با کیفیت در مدت زمان کمی توانست از برترین تولیدکنندگان کشور قرار گیرد. علاوه بر تولید انواع نبشی و ناودانی و مقاطع سبک فولادی در سایزهای متفاوت، فروش ضایعات ذوبی و شمش فولادی نیز انجام می‌شود. ظرفیت تولید این کارخانه سالانه ۹۰ هزار تن نبشی سایز ۴۰-۱۰۰ و ناودانی سایز ۶۰-۱۰۰ می‌باشد.

محصولات صبا فولاد منظومه

تولیدات این کارخانه عبارت است از:

  • نبشی

نبشی‌ها مقاطع فولادی هستند که در سازه‌ها کاربرد زیادی دارند. از مهم‌ترین پروفیل‌های صنعت ساخت و ساز، نبشی‌ها هستند. برای اتصال پل‌‌ها به ستون‌ها و یا تیرآهن‌ها به بیم‌های باربر کاربرد دارند. این محصول به دو صورت پرسی و فابریک در بازار موجود می‌باشد. نبشی‌های پرسی از یک ورق با طول ۶ متر که از وسط عرض آن خم شده باشد، تولید می‌شود. نبشی‌های فابریک از همان ابتدا به صورت نبشی از خط تولید خارج می‌شوند. نوع دیگر دسته بندی، نبشی‌ها به دو دسته بال مساوی و بال نامساوی تقسیم می‌شوند. شناسایی نبشی‌ها از دو ویژگی بال و ضخامت می‌باشد.

  • ناودانی

ناودانی سطح مقطع به صورت U می‌باشد. از پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی می‌باشد. این محصول هم شبیه نبشی‌ها به دو دسته پرسی و فابریک تقسیم می‌شوند. در تقسیم‌بندی دیگر ناودانی‌ها به دو دسته مشبک و فابریک به بازار ارائه می‌شوند.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش صبا فولاد منظومه را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

گالری تصاویر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.