کارخانه جهان فولاد غرب

کارخانه جهان فولاد غرب در سال ۱۳۸۴ در کرمانشاه و در ۳۵ کیلومتری جاده هرسین تاسیس شد و در سال ۸۷ فاز اول این کارخانه به بهره برداری رسید. ظرفیت تولیدی این کارخانه ۳۰۰ هزار تن در سال می باشد. این کارخانه به منظور ارتقای کیفیت محصولات فولادی و رضایتمندی مشتری، گواهینامه های بین المللی متعددی از جمله گواهینامه ISO14001: 2004  و گواهینامه ISO9001:2008 در زمینه تولید تیرآهن سایز ۱۴ تا ۲۲ و میلگرد سایز ۳۲- ۱۲ موفق به دریافت شده است.

این کارخانه محصولاتی اعم از انواع مقاطع فولادی از جمله تیرآهن، نبشی، ناودانی و میلگرد را تولید می نماید. در این صفحه به توضیح انواع این محصولات می پردازیم.

  • تیرآهن

تیرآهن جهان فولاد غرب به دو شکل تیرآهن نیم پهن IPE و تیرآهن عریض IPB  این محصول را تهیه می نماید.

  • تیرآهن IPE

تیرآهن نیم پهن IPE این کارخانه در سایزهای IPE80 تا IPE200  تولید می شوند. طول استاندارد این نوع از تیرآهن ها در پروفیل هایی با ارتفاع کمتر از ۳۰۰ میلیمتر بین ۸ تا ۱۶ متر بوده و برای بالاتر از ۳۰۰ میلیمتر بین ۸ تا ۱۸ میلیمتر می باشد. این نوع تیرآهن در صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی، کارگاه های آهنگری و صنایع گوناگون و مشابه کاربرد دارد.

  • تیرآهن IPB

این نوع از تیرآهن که به نام تیرآهن عریض نیز شناخته می شود، در سایزهایIPB100  تا IPB1000 تولید می گرد و در صنایع مختلفی همچون صنعت ساختمان، پل سازی، اسکله سازی، سدسازی، برج سازی و صنایع مشابه کاربرد دارد.

  • نبشی ، ناودانی ، میلگرد

نبشی جهان فولاد غرب از نوع نبشی بال مساوی بوده و در انواع سایزهای ۳*۲۰*۲۰ تا ۱۰*۶۰*۶۰ می باشد. طول استاندارد برای نبشی های بال مساوی بین ۶ تا ۱۲ متر است.

  • ناودانی

ناودانی کارخانه جهان فولاد کرمانشاه از نوع UNP بوده و در سایزهای ۳۰ تا ۴۰۰ میلیمتر می باشد. این نوع از ناودانی ها به صورت تکی و یا جفت در باد بندها، تیرها و به صورت جفت و به شکل قوطی در ستون ها و به صورت جفت در خرپا سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
میلگرد جهان فولاد غرب از نوع آجدار بوده و به دو شکل جناغی و مرکب تولید می شوند. میلگرد آجدار این کارخانه در سایزهای ۸ تا ۳۲ به بازار عرضه می گردند. قیمت میلگرد جهان فولاد غرب نسبت به کیفیت آن بسیار به صرفه است، از این رو مشتریانی در سراسر کشور دارد.

این کارخانه برترین تولید کننده تیرآهن شناخته شده است. از اهداف این کارخانه رسیدن به خودکفایی در تامین مواد اولیه و تولید تیرآهن اسفنجی می باشد. این کارخانه در صادرات تولیدات خود فعال می باشد. طریقه تشخیص محصولات میلگرد این کارخانه علامت جهان فولاد غرب، با علامت اختصاری(SFJ -TC) حک شده بر روی میلگردها می باشد.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش جهان فولاد غرب را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت تیرآهن جهان فولاد غرب

قیمت میلگرد جهان فولاد غرب

جداول وزنی

وزن تیرآهن

گالری تصاویر

گواهینامه‌ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.