کارخانه فولاد سیرجان حدید جنوب

کارخانه سیرجان حدید جنوب در سال ۱۳۹۰ در شهر سیرجان مورد بهره برداری قرار گرفت. این کارخانه با ظرفیت تولیدی ۲۵۰ هزار تن تولید میلگرد مشغول به کار است. این کارخانه برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است. تولید این کارخانه انواع میلگردهای A2 و A3 سایزهای ۱۰ الی ۳۲ می باشد.

این کارخانه در بازار بورس حضور دارد و ۷۰ درصد از محصولاتش را در این بازار عرضه می کند.این کارخانه با شعار اشتغال زایی که دارد توانسته اهالی بومی این منطقه را از معضل بیکاری تا حدی نجات دهد. این کارخانه با تدابیری که در امر حفظ محیط زیست انجام داده است توانسته گواهینامه ISO14001 را دریافت نماید.

محصولات فولاد سیرجان حدید جنوب

محصولات تولیدی این شرکت شامل میلگرد آجدار به صورت کلاف یا شاخه ای از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژ است. میلگرد تولیدی در سایزهای ۱۲ تا ۳۲ می باشند. همچنین کلاف تولیدی در استانداردهای RST34, B72, SAE J403, DIN10016 ASTM A510, DIN 17145, JIS G3503 و با گرید های A1،  A2 و A3 تهیه می گردد. این محصول در پروژه های ساختمانی، خرپا و تیرچه، سیم بکسل، سیم خاردار، زنجیر فلزی، میخ و پیچ و پرچ و غیره کاربرد دارد. میلگردهای آجدار به صورت آج مارپیچی، جناغی و مرکب تولید می‌شود و میلگرد کلاف به صورت یک کلاف به هم پیچیده تولید می گردد.

این کلاف ها معمولا قطر داخلی ۸۵۰ میلی متر و وزن ۲۲۰۰۰ کیلوگرم دارند. ابعاد و حداکثر وزن یک کلاف، توسط ظرفیت کارخانه تولید کننده تعیین می شود و گاها با جوشکاری دو یا چند کلاف به یکدیگر وزن های بیشتری حاصل می شود. میلگرد شاخه ای در استاندارد DIN488 و با صفت مشخصه آج ۳۴۰، آج ۴۵۰ و آج ۵۰۰ تهیه و تولید می گردد. استحکام کششی این محصول ۵۰۰ تا ۶۹۰ نیوتن بر میلی متر مربع و استحکام تسلیم آنها ۳۴۰ تا ۵۲۰ نیوتن بر میلیمتر مربع است.

اهداف سازمانی فولاد سیرجان حدید جنوب

  • جلب رضایت و اعتماد مشتریان با ارائه بهترین خدمات
  • ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی شرکت به طور مستمر
  • بهره وری بالای مجتمع و فعالیت های مربوط به بهبود مستمر و تحول کیفی شرکت
  • بهبود سطح آموزش و ارتقاء آگاهی پرسنل شرکت
  • استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا
  • افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث غیرمترقبه
  • کمک به بهبود شاخص های زیست محیطی از طریق کاهش آلایندگی های خط تولید
  • تلاش و برنامه ریزی پیوسته به منظور بهینه سازی مصارف انرژی

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش فولاد سیرجان حدید جنوب را دارا می باشد.

محصولات کارخانه

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب

گالری تصاویر

گواهینامه ها

برای مشاهده گواهینامه کارخانه ها، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.